تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 21 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799795167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوچرخه‌سواری که مدال خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به بهانه دهمین سالگرد سفر تاریخی رهبر فرزانه انقلاب به همدان؛
دوچرخه‌سواری که مدال خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد+عکس
در صفحات تقویم تاریخ همدان روزی بسیار ارزشمند و تاریخی وجود دارد که به هیچ وجه از اذهان مردم دارالمومنین همدان پاک نمی شود روزی که مردم همدان به دیدار رهبر خود شتافتند و در آن روز مرد جاده های ایران مدال ارزشمند خود تقدیم رهبری کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  همواره جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به خصوص ورزشکاران رابطه ای عاطفی و علاقه ای وافر به رهبر معظم انقلاب دارند و رهبر معظم انقلاب نیز همیشه نسبت به ورزشکاران ابراز لطف و محبت کرده اند.

ورزشکاران ایران اسلامی در دیدار با رهبر فرزانه انقلاب شور و هیجان وصف ناپذیری داشته اند و نشان داده اند که در کنار سایر مردم به  ولایت فقیه و علاقمندی به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و بر ادامه تفکرات ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی تاکید دارند.

15 تیر ماه در صفحات تقویم تاریخ استان همدان یک روز بسیار ارزشمند و تاریخی است که به هیچ وجه از اذهان مردم مومن و ولایت مدار همدان پاک نمی شود، روزی که آحاد مردم همدان به دیدار نائب امام زمان و یار مهربان خود رفتند و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

اما یکی از به یاد ماندترین لحظات این دیدار تاریخی اهداء مدال طلا از سوی  حسن دائمی دوچرخه‌سوار پیشکسوت همدانی معروف به مرد جاده‌های ایران به رهبر معظم انقلاب بود.





این دوچرخه‌سوار همدانی به رغم داشتن 79 سال سن تاکنون 37 هزار کیلومتر را رکاب زده است و نزد دوچرخه‌ سواران کشور به مرد جاده‌های ایران لقب گرفته است.

وی در زمینه تلاش ورزشی 100 مدال رنگارنگ کشوری کسب کرده و این مدال‌ها را به دلیل ارادت به امام رضا(ع) به موزه ایشان هدیه کرده است و یکی از این مدال های با ارزش که مربوط به سفرش به فاو عراق بوده است را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد و مقام معظم رهبری نیز با اشتیاق خاصی این مدال را از ایشان قبول و از همت و تلاش این پیرمرد جاده های ایران به نیکی یاد کردند.

حسن دائمی، دیدار با رهبر معظم انقلاب را یکی از بهترین روزهای عمرخود یاد کرد و اظهار کرد: در آن روز به سختی مدال همراه خود به سالن ابن سینا بردم جز خودم کسی دیگری از قصد و نیت من خبر نداشت و لحظه ای که خواستم  این مدال را تقدیم رهبر انقلاب کنم در حالی که اشک از چشمانم سرازیر بود مدالم را به ایشان تقدیم کردم.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه فکر نمی کردم مدال من برای رهبری آنقدر با ارزش باشد که در میان فرمایشات خود متن روی آن را بخوانند و از بنده تشکر کنند.

مرد جاده های ایران افزود: این مدال یادبود را  از طرف همه ورزشکاران و مردم خوب و ولایت مدار همدان به ایشان تقدیم کردم تا نشان دهم مردم همدان همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

وی درباره مدال اهدایی نیز گفت: مدال را زمانی که به فاو عراق سفر کرده بودم دریافت کردم و آن مدال از جنس طلا بود و امیدوارم توانسته باشم مایه خوشنودی رهبر عزیز انقلاب را فراهم کرده باشم.
منبع: تسنیم







تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن