تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان کشتی آسیا از دلایل ناکامی خود سخن گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان کشتی آسیا از دلایل ناکامی خود سخن گفت همدان- ایرنا- دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی های آسیایی 2010 گوانگجو چین گفت: مسابقات نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشور با ازدواجم همزمان شد و همین مساله باعث شد برای تصاحب دوبنده تیم ملی ناکام بمانم.


ˈجمال میرزاییˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجم و ششم تیرماه جاری روز برگزاری مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی به میزبانی شهر قزوین بود که برای حضور قدرتمند در این مسابقات ماه ها تمرین داشتم اما فردای همان روز مراسم ازدواجم بود که باعث شد تمرکز لازم را در مبارزه با حریفان نداشته باشم.
وی اضافه کرد: جالب تر اینکه یک روز پس از مسابقات انتخابی تیم ملی باید در مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور حضور می یافتم که البته برخلاف انتخابی تیم ملی در این پیکارها موفق عمل کردم.
این کشتی گیر همدانی در ادامه با اشاره به اتفاقات مسابقات انتخابی تیم ملی در قزوین گفت: فکر می کنم عملکرد داور در مسابقه با عباس طحان تاثیر داشت چرا که دو ماه قبل از انتخابی تیم ملی بدون تمرین طحان را شکست داده بودم اما این بار در حالیکه برتر از او بودم با ناداوری مواجه شدم.
وی اظهار کرد: حالا برای اینکه ثابت کنم از این کشتی گیر شایسته تر هستم بی صبرانه منتظر مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور خواهم بود تا در صورت همگروهی با تیم او، انتقام بگیرم.
میرزایی در خصوص کشتی دوم خود با ˈرضا یزدانیˈ قهرمان آسیا و جهان گفت: در کشتی با رضا یزدانی هم اتفاقات افتاد که ترجیح می دهم مطرح نکنم اما در مجموع در حد و توان خودم ظاهر نشدم.
قهرمان بازی های آسیایی در پاسخ به این سوال که چرا در خصوص اتفاقات پیش آمده به فدراسیون اعتراض خود را مطرح نکرده است، گفت: پس از کشتی مقابل عباس طحان روی تشک اعتراض خود را به داوری اعلام کردم اما نزدیک بود از سوی فدراسیون محروم شوم و تصمیم گرفتم برای اثبات توانایی خود در رقابت های آینده بهتر حاضر شوم.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط ازدواجم هم در مبارزاتم بی تاثیر نبود چرا که تمرکز لازم را نداشتم و مدام فکرم برنامه ریزی مناسب برای مراسم ازدواج بود.
جمال میرزایی کشتی گیر 97 کیلیوگرم همدان هم اکنون عضو تیم سحر همدان در مسابقات جایزه بزرگ کشتی آزاد کشور است.
این کشتی گیر در حالیکه یکی از مدعیان وزن 97 کیلوگرم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود اما در این پیکارها پرفروغ ظاهر نشد تا حضور در مسابقات جهانی را از دست بدهد.
7520/2624

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن