تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده: وضع مذاکره با ملي‌پوشان مثبت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افشارزاده: وضع مذاکره با ملي‌پوشان مثبت است
مديرعامل باشگاه استقلال با مثبت شمردن وضعيت جذب ملي‌پوشان تيمش مي‌گويد کرار و داسيلوا با نظر قلعه‌نويي جذب شده‌اند.

بهرام افشارزاده درباره قرارداد داسيلوا و جاسم کرار ، بازيکنان جديد تيمش، اظهار کرد: اين دو بازيکن با نظر مربي تيم آقاي قلعه‌نويي جذب شده‌اند و با پشت سر گذاشتن تست‌هاي پزشکي به استخدام ما درآمدند. اين دو در تست‌هاي پزشکي وضعيت مناسبي داشتند و مورد تاييد کادر پزشکي ما قرار گرفتند.

به نقل از ايسنا، او درباره جلسه هفته‌ گذشته‌اش با آندرانيک تيموريان اظهار کرد: با تيموريان جلسه خوبي داشتيم اما درباره مسائل مالي به هيچ عنوان صحبتي نکرده‌ايم و قرار شد اين مساله بر عهده آقاي نظري جويباري باشد. صحبت‌هاي کلي بين ما ردوبدل شد و در مجموع جلسه خوبي داشتيم.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که روند مذاکره سه ملي‌پوش ديگر استقلال را چطور ارزيابي مي‌کند، عنوان کرد: آقاي نظري جويباري با دقت بالايي کار را انجام مي‌دهند و من روند مذاکرات را مثبت مي‌بينم. اميدوارم که نتايج اين صحبت‌ها در نهايت مثبت شود و ملي‌پوشان در کنار ما باقي بمانند.

او درباره جلسه امروز (يکشنبه) هيات مديره تيمش عنوان کرد: اين جلسه، يک جلسه معمول در باشگاه ماست و قرار است درباره وضعيت جاري تيم صحبت کنيم.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که در نهايت آيا زميني براي تيم‌هاي پايه تيمش پيدا کرد و از اين پس آبي‌پوشان در کجا تمرين مي‌کنند، اظهار کرد: بله. در غرب تهران زميني پيدا ‌کرده‌ايم و تمرين تيم‌هاي پايه استقلال از اين پس در آنجا برگزار مي‌شود. نام زمين خوراکيان است و قرار است تمرينات تيم‌هاي پايه ما در آنجا برگزار شود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا اردوي داخلي تيمش لغو شد، افزود: به هر حال زمانبندي کار را که نگاه کرديم، ديديم بعد از اردوي ترکيه تيم‌مان راهي رقابت‌هاي ليگ مي‌شود و فرصتي براي اردوي داخلي نيست. به همين دليل اين اردو را لغو کرديم و استقلال تنها اردويي را در ترکيه جهت آماده سازي پيش از فصلش خواهد داشت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/04/15 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن