تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيمار:روياي من هنوز تمام نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نيمار:روياي من هنوز تمام نشده است
ستاره تيم ملي فوتبال برزيل که به خاطر آسيب ديدگي نمي‌تواند جام جهاني را ادامه دهد اطمينان دارد که هم تيمي‌هايش جاي خالي او را پر خواهند کرد و در نهايت برزيل جام قهرماني را در خانه بالاي سر خواهد برد.

تيم ملي فوتبال برزيل با پيروزي دو بر يک که برابر کلمبيا به دست آورد به نيمه نهايي جام جهاني 2014 صعود کرد. اين ديدار براي برزيلي‌ها يک حادثه تلخ داشت و آن آسيب ديدگي نيمار بهترين گلزن اين تيم بود.

نيمار بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال برزيل بعد از برخورد شديد با بازيکن کلمبيا نقش بر زمين شد و نتوانست بازي را ادامه دهد. کادر پزشکي برزيل بعد از مسابقه آسيب ديدگي نيمار را جدي خواند و او ديگر نمي تواند در جام جهاني براي سلسائو بازي کند.

به نقل از ايسنا، بعد از آسيب ديدگي نيمار غم و اندوه برزيل را در بر گرفت چرا که اين بازيکن جوان اميد نخست برزيل براي کسب قهرماني بود. نيمار در نخستين گفت‌وگويي که بعد از آسيب ديدگي‌اش انجام داد تاکيد کرد که هم تيمي‌هايش جاي خالي او را به خوبي پر خواهند کرد و جام جهاني را در غياب او بالاي سر خواهند برد.

ستاره ملي پوش بارسلونا گفت: مي‌خواهم از همه دوستداران فوتبال که در اين چند ساعت نگران من بودند تشکر کنم. درست است که من جام جهاني را از دست داده‌ام اما اطمينان دارم که هم تيمي‌هايم جاي خالي من را پر خواهند کرد و جام جهاني را بالاي سر خواهند برد. روياي من قهرماني در جام جهاني بود و اميدوارم که برزيل به قهرماني برسد.

او ادامه داد: روياي من هنوز تمام نشده است. چه بسا روياي بازي کردن تمام شده باشد، اما روياي قهرماني هنوز تمام نشده است. اطمينان دارم که هم تيمي‌هايم براي برآورده شدن اين روياي من دست به هر کاري خواهند زد. من به آنها اطمينان دارم.

مهاجم 22 ساله برزيل که بغض گلوي او را گرفته بود در پايان سخنان خود گفت: روياي حضور در فينال جام جهاني را داشتم اما اين بار اين رويا برآورده نشد. اميدوارم روزي بتوانم در فينال جام جهاني بازي کنم و براي تيم ملي کشورم افتخار کسب کنم.

نيمار تا الان چهار گل براي برزيل به ثمر رسانده است و بهترين گلزن تيمش به شمار مي آيد. تيم ملي فوتبال برزيل در نيمه نهايي جام جهاني 2014 بايد به مصاف آلمان برود.

برزيل علاوه بر غيبت نيمار، تياگو سيلوا را هم به خاطر دو اخطاره بودن در اختيار نخواهد داشت تا کار اين تيم برابر ژرمن‌ها بسيار سخت شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/04/15 09:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن