تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلند با جان‌کندن خودش را به نیمه‌نهایی جام رساند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هلند با جان‌کندن خودش را به نیمه‌نهایی جام رساند
شاگردان لوئیس فان‌خال به هیچ وجه فکر نمی‌کردند چنین حریف سختکوش و جان‌سختی را پیش رو دارند اما کاستاریکای شگفتی‌ساز که از پس انگلستان و اروگوئه و ایتالیا برآمده بود یکصدو بیست دقیقه سخت و نفس‌گیر را برای هلندی‌ها رقم زد و سرانجام در ضربات پنالتی اسیر تیزهوشی فان‌خال در تعویض دروازه‌بان هلند شدند.
کد خبر: ۴۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۷ - 06 July 2014


شاگردان لوئیس فان‌خال به هیچ وجه فکر نمی‌کردند چنین حریف سختکوش و جان‌سختی را پیش رو دارند اما کاستاریکای شگفتی‌ساز که از پس انگلستان و اروگوئه و ایتالیا برآمده بود یکصدو بیست دقیقه سخت و نفس‌گیر را برای هلندی‌ها رقم زد و سرانجام در ضربات پنالتی اسیر تیزهوشی فان‌خال در تعویض دروازه‌بان هلند شدند.


به گزارش تابناک، با مشخص شدن ترکیب سه تیم از چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی و انتظاری که آرژانتین برای شناختن حریف خود می‌کشید خیلی‌ها امیدوار بودند تا نارنجی‌ها به‌راحتی خودشان به جمع چهار تیم پای فینال برسانند. خصوصا اینکه بعد از مرحله گروهی دیگر از نتایج غیرقابل پیش‌بینی خبری نبود و غالبا تیم‌هایی که روی کاغذ شانس داشتند در زمین هم پیروز بودند. اما کاستاریکای ۲۰۱۴ حکایت دیگری را برای هلندی ها رقم زد تا مشخص شود سعود این تیم به جمع هشت تیم برتر جام اتفاقی نبوده و آن‌ها حریف آسانی برای هیچ تیمی نیستند. برای همین هم لوئیس فن‌خال و شاگردانش بعد از یکصد و بیست دقیقه تلاش نافرجام باید در ضیافت پنالتی‌ها جواز حضور در جمع چهار تیم را پیدا می‌کردند.


تیم‌های ملی هلند و کاستاریکا از 30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فونته‌نوای شهر سالوادور به مصاف هم رفتند تا آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کنند که این بازی در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.


نیمه نخست این دیدار در شرایطی بدون گل به پایان رسید که روند کُندی را طی می‌کرد و تنها هلند بود که یکی دو موقعیت نسبتا خطرناک به دست آورد و آن‌ هم با مهارهای ناواس دروازه‌بان کارستاریکا همراه بود.


در نیمه دوم هم،‌ این هلند بود که بیشتر بازی در اختیار داشت اما نتوانست از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند.


در دقیقه 82 اسنایدر پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و شوت او به شکل خطرناکی به تیر دروازه برخورد کرد. در لحظات پایانی هم مدافع کاستاریکا توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا بازی در وقت‌های قانونی بدون گل به پایان برسد و دو تیم در وقت‌های اضافه برای پیروزی تلاش کنند.
در وقت اضافه اسنایدر توپ را به تیر دروازه کاستاریکا زد تا هلند از این نظر در این بازی هت‌تریک کند.


در ضربات پنالتی هلند با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و حریف آرژانتین در مرحله نیمه نهایی شد. کرول سنگربان هلند که در دقیقه 120 به میدان آمد درخشش قابل توجهی داشت و با مهار دو پنالتی نقش بسزایی در صعود هلند ایفا کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن