تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820206992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک شرکت مخابراتي آمريکايي از آلمان اخراج شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۵۹ب.ظ)
به دليل مسائل امنيتي يک شرکت مخابراتي آمريکايي از آلمان اخراج شد مجلس فدرال آلمان اعلام کرد قرارداد شرکت مخابراتي Verizon که مي‌بايست پايان سال جاري ميلادي به‌ اتمام برسد، به‌زودي خاتمه ميابد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجلس فدرال آلمان به عنوان قلب قانونگذاري اين کشور که با نام Bundestag شناخته مي‌شود، روز گذشته به صورت رسمي اعلام کرد قرارداد شرکت مخابراتي Verizon که مي‌بايست پايان سال جاري ميلادي به‌ اتمام برسد، به‌ زودي خاتمه ميابد.
اين خبر دقيقا يک روز پس از آن منتشر شد که وزير کشور آلمان اعلام کرد قرارداد اين کشور با شرکت مخابراتي Verizon را تمديد نمي‌کند.
"ادوارد اسنودن" (Edward Snowden) از کارمندان اسبق آژانس امنيت ملي آمريکا (NSA) سال گذشته صدها هزار سند محرمانه را به‌صورت جهاني منتشر کرد و در افشاگري‌هاي خود جزئيات مربوط به اقدامات جاسوسي آمريکا عليه آلمان را نيز منتشر کرد.
روزنامه Der Spiegel به نقل از اسنودن در يکي از مقالات خود نوشت که سازمان امنيت ملي آمريکا از تلفن همراه "آنگلا مرکل" (Angela Merkel) صدر اعظم آلمان استراق سمع و جاسوسي مي‌کرده است.
شرکت مخابراتي Verizon چند روز قبل اعلام کرد که شعبه Verizon Germany آن در کشور آلمان همواره توسط قوانين اين کشور با مشکل مواجه شده است.
دولت آلمان اعلام کرد، شرکت مخابراتي Deutsche Telekom که هم‌اکنون وظيفه ارائه خدمات به آژانس‌ها و مراکز دولتي آلمان را عهده‌ دار شده است، در نبود Verizon خدمات آن را نيز ارائه مي‌دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن