تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: تکمیل طرح های نیمه تمام قزوین به 15 تا 20 سال زمان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: تکمیل طرح های نیمه تمام قزوین به 15 تا 20 سال زمان نیاز دارد قزوین-ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار قزوین گفت: با روند فعلی تخصیص اعتبارات، تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان به 15 تا 20 سال زمان نیاز دارد.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، ˈامیدعلی پارساˈ روز شنبه در نشست استاندار با فرمانداران و بخشداران افزود: اگر تامین و تخصیص اعتبارات با این روند ادامه پیدا کند، طی 15 تا 20 سال آینده طرح های نیمه تمام تکمیل می شوند.
وی اظهارکرد: در تخصیص اعتبارات اولویت با اتمام پروژه های نیمه تمام است، اگرچه تاکنون اعتبارات عمرانی به هیچ استانی ابلاغ نشده است.
معاون برنامه ریزی استاندار قزوین با اشاره به وضعیت آرد و قیمت نان در استان ها، گفت: گزارشی از وضعیت آرد و تفاوت قیمت بین خرید آرد و نان به مسوولان کشور ارایه شد بنابراین طی چند ماه اخیر سهمیه آرد استان مقداری افزایش یافت که متناسب با نیاز شهرستان ها، نسبت به توزیع آن اقدام شد.
پارسا اظهارکرد: امیدواریم اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری فرمانداری و بخشداری ها نسبت به ساماندهی وضعیت آرد و نان استان اقدام لازم بعمل آورند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه امروز آسیب های زیادی چون معضل اعتیاد و طلاق جامعه را تهدید می کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان از این آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی مصون بمانند.
ˈایوب رحیمیˈ افزود: گزارش ها نشان می دهد آمار اعتیاد به مواد مخدر و طلاق در جامعه و در بین خانواده ها به وضعیتی نگران کننده و هشدار دهنده رسیده است، بنابراین مدیران در این خصوص نباید تنها به ارایه آمار و بیان گزارش و مشکلات بسنده کنند.
وی در ادامه از مدیران استانی خواست در انتصاب مدیران شهرستان با فرمانداران هماهنگ باشند و در ادامه گفت: باید انگیزه ماندگاری کارکنان در شهرستان ها و بخش ها را بیشتر کرده و نسبت به تقویت نیروی انسانی در فرمانداری ها و بخشداری ها اقدام نمود.
این مسوول گفت: تمامی فعالیت دستگاهها در نهایت به خدمت رسانی در شهرها و روستاها ختم می شود بنابراین ضروری است هسته ها و حلقه های خدمت رسانی در مناطق قوی تر باشد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین، تراکم نیروی انسانی در ادارات کل را بالا دانست و گفت: این در حالی است که بخش ها و مناطق با کمبود نیرو مواجه هستند که این روند باید تغییر پیدا کند.
رحیمی در پایان به مدیران توصیه کرد تا از حاشیه سازی ها پرهیز کنند و افزود: توجه به این مهم سیاست و مشی رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید است.
7392/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن