تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803026561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح شبکه آبرسانی شهر جدید نیک‌پی اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سلطانی:
طرح شبکه آبرسانی شهر جدید نیک‌پی اجرا می‌شود
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کمیته بحران شرکت آبفای زنجان گفت: اجرای شبکه آبرسانی شهر جدید نیک پی در جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت با نظر گرفتن مطالعات توجیهی و پدافند غیرعامل بررسی و تصویب شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، اردوان سلطانی افزود: این طرح که در سطح بندی طرح ها به عنوان طرح مهم قلمداد شده دارای گستره فعالیت است.

وی همچنین گفت: نیاز مصرف مشترکین این شهر در شبانه روز 200 لیتر و نیاز کل آنها حداکثر 150 لیتر است .

سلطانی به نحوه آبرسانی این شهر اشاره کرد و تصریح نمود : آب مورد نیاز این شهر از طریق استحصال آب زیرزمینی تامین می گردد و قرار است در این طرح با احداث یک چاه و انتقال آب آن به مخازن درنظرگرفته شده تامین گردد و در حال حاضر امکان جابجایی مکان منابع تامین آب وجود ندارد .

مدیر بحران آبفای خاطرنشان کرد: شهر نیک پی در حدود 30 کیلومتری مرکز استان قرار دارد که اخیرآ از بخش به شهر تبدیل شده و جمعیت آن بدون در نظر گرفتن افق طرح  700 نفر است.

وی گفت : در برآورد اولیه مشاور برای هزینه کل اجرای طرح با نظر گرفتن شبکه توزیع ، احداث مخازن پمپاژ و حفر چاه حدود 2.11 میلیارد ریال است. سه ماهه امسال تعداد 149 ولادت  در زنجان حاصل از چندقلو زایی بوده است

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: در سه ماهه امسال تعداد 149 ولادت حاصل چندقلو زایی بوده است. موسی متوسلین افزود: بر اساس آمار های بدست آمده در سه ماهه امسال تعداد 4هزارو 656 واقعه ولادت به ثبت رسیده است که از این تعداد4هزارو 507 واقعه مربوط به ولادت های تک زایی و 149 ولادت حاصل از چند قلو زایی بوده است. وی اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری تعداد ولادتهای حاصل از ثبت چندقلوزایی 149 واقعه بوده که از این تعداد73 واقعه (146نوزاد) دوقلو ، تعداد 1 واقعه (3نوزاد) سه قلو بوده است.  بانک اطلاعاتی جامع شیرهای هیدرولیک کنترل فشار درمنطقه نفتی شمالغرب تهیه شد رییس واحد بازرسی فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران از تهیه بانک اطلاعاتی جامع شیرهای هیدرولیک کنترل فشار ˈرلیف ولوهاˈ کلیه مراکز و تاسیسات منطقه نفتی شمالغرب خبرداد.

محمدرضا آل تاروردی افزود: هم اکنون اطلاعات مربوط به 527 دستگاه شیرهیدرولیک کنترل فشار ˈرلیف ولوˈ نصب شده درکل منطقه شمالغرب با استفاده از بازدیدهای میدانی و مدارک موجود درمنطقه برداشت و در فرم مخصوص ثبت شده است.

وی بابیان اینکه این اطلاعات طی یک ماه با تلاش کارکنان واحد بازرسی و ابزار دقیق منطقه نفتی شمالغرب انجام شد، افزود: مشخصات شماره برچسب (تگ نامبر)، سایز ورودی وخروجی، مشخصات ارفیس ˈ ابزار اندازه گیری جریانˈ ، فشار تنظیمی رلیفها، جنس بدنه و اجزای ولو، شماره اموال و کلاس ورودی و خروجی از جمله موارد ثبت شده در این بانک اطلاعاتی است.

وی اظهار داشت: این بانک اطلاعاتی در راستای اطلاعات درخواستی برنامه ریزی تعمیرات تهیه شده است. پايگاه هاي حامي يابي در شهرستان زنجان برپا می شود

مدير کميته امداد امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان از برپايي پايگاه هاي حامي يابي در شهرستان زنجان طي ماه رمضان خبر داد.

 اصغر پناهي اظهار کرد: امسال نيز طبق سنوات گذشته برنامه هاي متنوعي به مناسبت ماه رمضان در شهرستان زنجان در حال اجرا است.

وي با اشاره به اينکه از جمله برنامه هاي اجرايي اين نهاد در سطح شهرستان ديدار با امام جمعه و فرماندار، توزيع کيسه هاي هميان مولا، برپايي پايگاه هاي حامي يابي براي ايتام، اکرام ايتام، اطعام و افطار نيازمندان و.. است، بيان کرد: اين طرح ها به منظور بهره گيري از ظرفيت خيرين و حاميان اجرا مي شود.

مديرکميته امداد امداد امام خميني (ره) شهرستان زنجان در ادامه با دعوت از مردم شهرستان براي حضور در پايگاه هاي حامي يابي شهرستان زنجان و همچنين مشارکت در طرح هاي اجرايي اين نهاد، بيان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبي براي نيکي کردن و دستگيري از نيازمندان است که اميدواريم همچون سابق مردم شهرستان امداد را در ياري رساني به خانواده هاي نيازمند و مشارکت در طرح هاي اين نهاد همراهي کنند.
 
 بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مردمي و توسعه مشارکت‌هاي خيرين از برنامه‌هاي امداد در ماه رمضان است مدير کميته امداد امداد امام خميني (ره) شهرستان خدابنده گفت: بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مردمي و توسعه مشارکت‌هاي خيرين از برنامه‌هاي امداد در ماه رمضان است. غدير خلجي با اشاره به اينکه امسال نيز طبق سنوات گذشته برنامه‌هاي مختلفي طي ماه رمضان اجرايي خواهد شد، اضافه کرد: رويکرد کميته امداد در اجراي برنامه‌هاي اين ماه مبارک توسعه مشارکت‌هاي مردمي و بهره‌گيري از ظرفيت خيرين است. وی با بيان اينکه در قالب طرح اکرام ايتام حاميان کفالت يک يا چند يتيم را تقبل مي‌کنند، بيان کرد: در حال حاضر يک هزار و 497 حامي کفالت ايتام خدابنده‌اي را قبول کردند. خلجي با توضيح اينکه در حال حاضر 575 يتيم زيرپوشش کميته امداد خدابنده هستند، اظهار داشت: مي‌توان گفت به طور متوسط هر يتيم خدابنده‌اي از حمايت سه حامي برخوردار است. وي با ارائه گزارشي از ميزان کمک‌هاي حاميان در سه ماهه نخست امسال، تصريح کرد: در مدت اعلام شده حاميان خير 822 ميليون و 98 هزار ريال به ايتام خدابنده‌اي کمک کردند. مدير کميته امداد امداد امام خميني (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: مبلغ کمک اعلام شده به صورت نقدي و غيرنقدي و کالايي از سوي حاميان اهدا شده است. خلجی با تقدير از مشارکت‌حاميان در طرح‌هاي اجرايي امداد بيان کرد: خوشبختانه همواره خيرين براي برطرف ساختن مشکلات ايتام زير پوشش از جمله مسکن ، جهيزيه، درمان و ازدواج و ... در تلاش هستند.


۱۳۹۳/۴/۱۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن