تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخرهای زیر نظر اداره ورزش اصفهان گران نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استخرهای زیر نظر اداره ورزش اصفهان گران نمی شود اصفهان- ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هزینه استفاده از استخرهای زیر نظر اداره ورزش اصفهان در سال جاری افزایش نخواهد داشت.


ˈمحمد سلطان حسینیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در برخی موارد کاهش قیمت نیز داشته ایم و هزینه های پرداختی برای هر نوبت شنا از 70 هزار ریال به 50 هزار ریال کاهش یافته است.
وی گفت: تیمی برای بازرسی از هیات پزشکی ورزشی و نجات غریق تعیین شده و هر هفته دو تا سه مرتبه از استخرهای سطح شهر بازرسی می شود و در صورت وجود مشکل و تخلف ممکن است استخر تعطیل شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به وجود پزشکان و کارشناسان ویژه برای کنترل سلامت استخرها تصریح کرد: شهروندان در صورت رویت استخرهای آلوده و ناسالم، مراتب را به اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود اطلاع دهند.
وی گفت: خصوصی شدن استخرها بر میزان نظارت اداره کل ورزش و جوانان بر استخرها افزوده است.
سلطان حسینی گفت: قانون، امسال ما را به واگذاری اماکن ورزشی از راه مزایده به افراد حقیقی و حقوقی ملزم کرده است.
وی تاکید کرد: در زمان حاضر هیچ استخری در استان اصفهان در اختیار هیاتهای ورزشی قرار ندارد و تنها استخر انقلاب در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلو است که به دنبال راهکارهای قانونی برای تغییر این وضعیت هستیم.
وی گفت: در استان 10 استخر فعال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان وجود دارد که چهار استخر در اختیار بخش خصوصی است و برخی استخرها نیز از جمله استخر فریدونشهر و سمیرم به دلیل عدم کسب درآمد کافی و سودآور نبودن، بخش خصوصی تمایلی برای در اختیار گرفتن آنها ندارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: شش استخر دیگر نیز طبق قانون باید واگذار شود و تا زمانی که بخش خصوصی از راه مزایده اقدام به اجاره آن نکند به طور موقت در اختیار هیات های ورزشی به منظور درآمدزایی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به مزایای واگذاری استخرها به بخش خصوصی افزود: گاهی عدم نظارت صحیح بر استخر موجب بروز مشکلاتی در سیستم ها و بخش های مختلف استخرها و به بار آمدن خسارت می شود تا جایی که هر سه سال 10 میلیارد ریال برای ترمیم استخر هزینه می شود.
وی گفت: اکنون که بخش خصوصی وارد عرصه شده است هیچ هزینه ای به دولت تحمیل نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس لیست ارائه شده استخرهای استان اصفهان از سوی هیات شنای این استان، بیش از 100 استخر خصوصی، زیر نظر تربیت بدنی و نیز در اختیار ارگان ها و دستگاههای مختلف استان وجود دارد.
ت / 7131/ 607

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن