تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادي فر: ذوب‌آهني بودم و مي‌مانم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حدادي فر: ذوب‌آهني بودم و مي‌مانم
کد خبر: ۴۱۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ - 05 July 2014


قاسم حدادي فر گفت: مطمئنم امسال تيم ما به جايگاه قابل قبولي در ليگ چهاردهم خواهد رسيد، حتي بايد گفت که کسب سهميه آسيا براي ما دور از دسترس نيست.


قاسم حدادي فر، هافبک چپ ملي پوش ذوب آهن اصفهان در خصوص شايعاتي مبني بر جدايي‌اش از تيم ذوب آهن به سايت اين باشگاه، گفت: امسال چند پيشنهاد از تيم هاي بالاي جدول ليگ برتر داشتم اما به دليل اين که از سال ها قبل طرفدار تيم ذوب آهن بودم در اين تيم ماندم و اين را هم اعلام مي کنم که من يک ذوب آهني بوده و ذوب آهني مي مانم.


به نقل از ايسنا، هافبک ملي پوش ذوب آهني ها در باره شرايط جسماني اش نيز، گفت : با پايان آخرين مسابقه ليگ وارد اردوي تيم ملي شدم و مي توان گفت سه ماه مداوم تمرينات سختي را گذرانده ام به همين دليل شرايط جسماني خوبي دارم اما کمي خسته هستم و با توجه به اين که يک هفته استراحت داشتم، اما دوباره ازکادر فني تقاضاي مرخصي کردم که در صورت موافقت چند روز ديگر وارد تمرينات مي شوم، در غير اين صورت از همين امروز به ديگر بازيکنان ملحق مي شوم.


حدادي فر در ادامه درباره حضورش در تيم ملي عنوان کرد: اگر چه تمرينات خوبي انجام داده بودم تا نظر کادر فني رابراي بازي جلب کنم اما اين مسئله انجام نگرفت ولي در کل ازاين که در ليست 23 نفره کي روش بودم خيلي خوشحالم و اميدوارم در آينده بتوانم بازي هاي خوبي را براي تيم ملي به نمايش بگذارم.


هافبک چپ پاي تيم سفيد و سبزپوش اصفهاني در پايان با قدرداني از مسئولان باشگاه ذوب آهن، گفت: پس از ورود تيم ملي فوتبال از برزيل باشگاه ذوب آهن تنها باشگاهي بود که براي استقبال بازيکنان به فرودگاه آمد که اين مسئله براي من يک افتخار بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن