تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر تیم ملی کبدی بانوان ایران به کره جنوبی و تایلند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سفر تیم ملی کبدی بانوان ایران به کره جنوبی و تایلند خبرگزاری پانا: تیم ملی کبدی بانوان ایران به منظور حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی با تیم های کره جنوبی و تایلند دیدار تدارکاتی برگزار می کند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۴ تير ساعت 13:41



به گزارش خبرگزاری پانا، بانوان ملی پوش کبدی کار کشورمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی ششمین اردوی تدارکاتی خود را در دو کشور کره جنوبی و تایلند بر گزار خواهد کرد.
تیم ملی کشورمان در این اردوی تدارکاتی چند بازی دوستانه هم با تیم های ملی کبدی کره جنوبی و تایلند برگزار خواهد کرد تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر ملی پوشان با حریفان احتمالی خود در بازیهای آسیایی با نقاط ضعف و قوت خود هم آشنا شوند.
تیم ملی کبدی کشورمان شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد سئول کره جنوبی ترک کرد.
طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولین فدراسیون کبدی کره جنوبی دیدار های تدارکاتی ایران با این کشور در شهر پوسان برگزار خواهد شد.
مقصد بعدی تیم کشورمان پس از کره جنوبی کشور تایلند خواهد بود و ملی پوشان کشورمان بطور مستقیم از کره جنوبی به تایلند عزیمت خواهد کرد.
اسامی کاروان اعزامی تیم ملی کبدی بانوان بدین شرح است:
آزاده صیدی ، سعیده جعفری ، هنگامه بورقانی ، هانیه بورقانی ، سلیمه عبداله بخش ، غزال خلج ، مژگان زارع ، مرضیه عشقی ، سمیرا عطاردیان ، صدیقه جعفری ، سحر ایلات ، ملیحه میری ، زهرا معصوم آبادی و طاهره تیره گر
کادر فنی:
اعظم مقصودلو سرمربی
زهرا رحیمی نژاد مدیر فنی

همچنین محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ایران و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا ظهر امروز به وقت تهران با یونگ رئیس فدراسیون کبدی کره جنوبی به منظور نحوه برگزاری مسابقات کبدی در بازیهای آسیایی دیدار و گفتگو خواهند کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن