تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802802608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهنازی: اعزام تیمها به بازیهای آسیایی به شرایط مالی کمیته ملی المپیک بستگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهنازی: اعزام تیمها به بازیهای آسیایی به شرایط مالی کمیته ملی المپیک بستگی دارد تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:تعداد رشته ها و نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی را وضعیت ،شرایط مالی و بودجه کمیته ملی المپیک تعیین خواهد کرد.


به گزارش ایرنا ازکمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی در سیزدهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به بررسی شرایط اردویی تیم ملی وزنه برداری و کاروان های اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان و بازیهای ساحلی پوکت پرداخت.
شهنازی بااشاره به گزارش رییس فدراسیون وزنه برداری یادآور شد:خوشبختانه تیم از وضعیت خوبی برخوردار است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین درباره بررسی وضعیت کاروان اعزامی ایران به دومین دوره بازیهای المپیک نوجوانان گفت: هدف از برگزاری بازیهای المپیک نوجوانان معرفی منشور و روح المپیک به قشر جوان و نوجوان است تا با اهداف اصلی وشعار المپیک که همان برادری وبرابری ورقابت سالم است، آشنا شوند.
سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک نوجوانان اظهار داشت: در این دوره از بازیها نیز مانند دوره قبل توجه اصلی برآموزش شرکت کنندگان در تمامی ابعاد ورزش وهمچنین مسایل فرهنگی است که ما هم بالطبع برای این موضوع برنامه های متنوعی را در نظر گرفته ایم.
وی در عین حال افزود: کاروان اعزامی ایران محدود و کیفی است و ترکیب نهایی کاروان هفته گذشته مشخص و نهایی شد.
شهنازی اظهارداشت: 17ورزشکار دراین بازیها که از 25 مردادماه تا 6 شهریور در چین برگزارمی شود،دررشته های تکواندو(دو سهمیه مردان ویک سهمیه بانوان، کشتی فرنگی (دو سهمیه)،وزنه برداری(دو سهمیه)،والیبال ساحلی(دو سهمیه)،شنا (دو سهمیه)، دوومیدانی (سه سهمیه)، جودو (یک سهمیه)، سوارکاری (یک سهمیه)و تیراندازی (یک سهمیه بانوان) سهمیه گرفته اند.
شهنازی دربخش دیگری درباره مراسم حمل مشعل این دوره از بازیها هم اظهار داشت: مراسم حمل مشعل این بازیها نیز با یک نوآوری و ایده خلاقانه همراه است،بدین صورت که نوجوانان در ساعت هایی مشخص درهرکشورمی بایست پای کامپیوتر های خود می نشستند و باانجام چند بازی اینترنتی درحمل مشعل مجازی حضور می یافتند.
وی ادامه داد:خوشبختانه با اطلاع رسانی درست توانستیم رکورد منطقه را با حضور بیش از 1800شرکت کننده بزنیم وحضوری ارزشمند در این رویداد فرهنگی داشته باشیم.
شهنازی ازتمامی رسانه ها، آموزش و پرورش ونوجوانانی که در این امر مشارکت کردند قدرانی کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی درپوکت افزود:در نشست سرپرستان کاروانهای شرکت کننده در این دوره از بازیها، گزارشی کاملی از روند آماده سازی شهر میزبان برای برپایی این دوره از بازیها ارائه دادم تا اعضای هیات اجرایی در جریان روند این دوره از بازیها قرار گیرند.
شهنازی با تاکید براین موضوع که تعداد رشته ها و نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی را وضعیت و شرایط مالی و بودجه کمیته ملی المپیک تعیین خواهد کرد یادآورشد:آن چیزی که مشخص است در بازیهای آسیایی ساحلی پیش رو تعداد رشته ها افزایش یافته ورشته هایی اضافه شده که مادر آن شانس کسب مدال هم داریم.
وی ادامه داد: با توجه به زمان مناسبی که در اختیار داریم، مقرر شد با بررسی دقیق تردرموضوع مالی و بودجه، تکلیف کاروان اعزامی و رشته ها و نفرات اعلام شوند.
شهنازی گفت: بازدید از اردوی آماده سازی تمام رشته های اعزامی، نشست رو در رو با مسولین و کادر فنی فدراسیونها، تزریق منابع مالی، بررسی دغدغه ها و مشکلات ملی پوشان به منظور حضوری موفق تر در بازیهای آسیایی ادامه دارد.
حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری ، بهمن زارع سرمربی این تیم هم در این نشست گزارشی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و مراحل برپایی اردو های آماده سازی ارائه کردند.
ورزشی**9250**1590

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن