تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي راهکارهاي کاهش جمعيت در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۱۶ب.ظ)
بررسي راهکارهاي کاهش جمعيت در تهران استاندار تهران گفت: در کميسيون خاص رسيدگي به مشکلات تهران و کلانشهرها موضوع جمعيت شهر تهران مورد بررسي قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي استاندار تهران با اشاره به راهکارهاي کنترل و کاهش جمعيت استان تهران اظهار داشت: در کميسيون خاص رسيدگي به مشکلات تهران و کلانشهرها موضوع جمعيت شهر تهران مورد بررسي قرار گرفته است و در اين کميسيون در حال بررسي راهکارهاي جلوگيري از ازدياد جمعيت در شهر هستيم.
وي ادامه داد: نمي‌شود با يک برنامه کوتاه مدت به موضوع جمعيت شهر تهران و ثبات آن رسيد بلکه بايد در آن کميسيون راهکارها کاهش ازدياد جمعيت در تهران نهايي و به دولت ارائه شود. استاندار تهران در پاسخ به پرسشي مبني بر علت خروج کارمندان از تهران اظهار داشت: خروج کارمندان از تهران متوقف شده است و بايد دولت امکانات و راهکارهاي جديدي براي خروج کارمندان از تهران اعلام کند.
هاشمي يادآور شد:‌ در حال حاضر افرادي که به شهرستان‌ها رفته‌اند گرفتار شده‌اند و امکانات لازم را دريافت نکرده‌اند. استاندار تهران درباره طرح دورکاري در استان تهران اظهار داشت: طرح دورکاري در ادارات استان تهران منع نشده است و ادارات مي‌توانند بخشي از کارمندان خود به صورت دورکار استفاده کنند.
وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه با آزاد شدن خريد و فروش مسکن مهر افرادي از شهرستان‌ها نسبت به خريد اين واحدها اقدام مي‌کنند که اين موضوع باعث افزايش جمعيت استان تهران مي‌شود گفت: وقتي که خريد و فروش مسکن مهر آزاد شد ديگر نمي‌توان براي آن محدوديتي ايجاد کرد در ضمن واحدهاي زيادي واگذار نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن