تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بهبود اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس منطقه 9 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از سوی شهرداری صورت می گیرد ؛ طرح بهبود اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس منطقه 9 تهران خبرگزاری پانا : طرح بهبود اوقات فراغت دانش آموزان از چهاردهم تیرماه در مدارس منتخب منطقه اجرایی می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۴ تير ساعت 11:29



به گزارش خبرنگارسرویس آموزش و پرورش پانا ، سیدعلیرضا حسینی  شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر افزود: اداره كل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با اجرای طرح "پایگاههای اوقات فراغت تابستانی"  در 110 مدرسه منتخب شهر تهران، تمامی امکانات شهرداری نظیر گردشگری، سلامت، فعالیت های فرهنگی، ورزشی و… را درخدمت این پایگاههای تابستانی قرار داده و این شهرداری نیز برنامه های خود را در 10 مدرسه بصورت عادی و در 4 مدرسه بصورت ویژه برگزار می کند.
حسینی با اشاره به اشتراکی بودن طرح با آموزش و پرورش ، تصریح کرد: بهره برداری از امکانات موجود و مشارکت نخبگان، مساجد، مدارس، مراکز آموزش عالی، مراکز ورزشی، سلامت و…در محله ها از مهمترین اهداف این طرح است که به تقویت و تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.
 
شهردار منطقه 9 وجه تمایز برنامه‌های تابستانی سال جاری با سالهای گذشته را در تنوع فعالیت‌های تابستانی و جنبه فرهنگی و تفریحی برنامه‌ها دانست و گفت: با در نظر گرفتن این موضوع که دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی به اندازه کافی به مسائل آموزشی می‌پردازند ، برنامه های مناسبی تدارک دیده شده که می تواند اوقات فراغت این قشر از جامعه را به شکل بهینه ای پر کند.
 
گفتنی است در آئین افتتاحیه طرح بهبود اوقات فراغت مدارس منطقه 9 ، حسینی شهردار منطقه  ، ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران ، اسفندیار چهاربند مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران ، سعید روبوشه رئیس آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مدیران و كارشناسان فرهنگی در كانون فرهنگی و تربیتی فجر حضور داشتند.
/ محمد عمرانی /












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن