تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد دایی: تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خود را گرفته‌اند / رقم پیشنهادی تیموریان مانع جذب این بازیکن شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
محمد دایی: تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خود را گرفته‌اند / رقم پیشنهادی تیموریان مانع جذب این بازیکن شد
مربی پرسپولیس گفت: این دوره از بازی‌های جام جهانی پر گل و جذاب هستند و تیم‌های صعود کرده مزد بازی‌های خوب خود را گرفته‌اند.
محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مرحله یک هشتم نهایی این دوره از جام جهانی بیان کرد: بازیهای خوب و پرگلی را تماشا کردیم و بیننده‌ها جذابیت فوتبال را به خوبی حس کردند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیمهایی که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند متکی به شانسی نبوده و هشتاد درصد حق صعود را داشته‌اند و بازیهای جذاب در مرحله یک چهارم نهایی هم ادامه خواهد داشت و این دوره از جام جهانی در تمام مراحلش روند صعودی داشته و جذابیت این بازیهای نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده است و بازیهای هر چه رو به جلوتر می رود پیش بینی سخت تر  خواهد شد و نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان و یا حتی از مرحله یک چهارم صعود می‌کند.
 
رقم پیشنهاد آندرانیک تیموریان زیاد بود
 
 محمد دایی در مورد شایعات این روزهای پرسپولیس بیان کرد: در مورد مذاکرات با تیموریان شنیده‌هایم اینگونه است که  رقم پیشنهاد شده از طرف آندرانیک تیموریان زیاد بود  به همین دلیل مذاکرات باشگاه پرسپولیس  با تیموریان به نتیجه مطلوبی نرسید، و سید جلال حسینی هم بازیکن پرسپولیس است و فکر نمی‌کنم تا تیم تمام کرده باشد و امیدواریم به تیم بازگردد زیرا برای بازیهای مشکلی که در سه جام پیشی رو داریم به حسنی احتیاج پیدا می کنیم.
 
وی در خاتمه اظهار داشت: کریم باقری از لحاظ فنی به تیم کمک شایانی کرد  و مشکلش با خود باشگاه بود و این مشکل آیا حل شده و یا نشده را دقیق نمی‌دانم.
 
انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن