تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خليل‌زاده:شايعه استقلالي‌شدن نويدکيا را شنيدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خليل‌زاده:شايعه استقلالي‌شدن نويدکيا را شنيدم
مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: شايعه استقلالي شدن نويدکيا را ما هم شنيده‌ايم اما بعيد مي‌دانم چنين اتفاقي بيفتد.

 شجاع خليل‌زاده در خصوص خبر تمديد قراردادش با باشگاه سپاهان که بر روي سايت اين باشگاه رفته،‌گفت: من با باشگاه سپاهان توافقات لازم را انجام دادم اما هنوز قراردادي با اين باشگاه امضا نکردم و منتظر هستم تا مديربرنامه‌هايم با مسئولان باشگاه صحبت کند و اگر او تائيد کند قراردادم را با سپاهان تمديد خواهم کرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: البته من پيشنهاداتي از چند تيم و کشور قطر داشتم اما مسئولان باشگاه گفتند امسال را در سپاهان بمانم و با اين تيم يک قهرماني به دست بياورم و سپس سال آينده اگر پيشنهاد خيلي خوبي داشتم از سپاهان جدا شوم.

مدافع تيم فوتبال سپاهان درباره شرايط اين تيم در ليگ برتر چهاردهم اظهار داشت: همه چيز اينجا خوب است و بازيکنان خوبي هم به خدمت گرفته‌ايم تا ناکامي سال گذشته را جبران کنيم. بايد بگويم که اسکلت سال گذشته تيم حفظ شده و اميدوارم که بتوانيم قهرمان شويم. البته تيم ما فقط يک هافبک دفاعي کم دارد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود به احتمال فراوان آندرانيک تيموريان يا جواد نکونام به اين تيم خواهند پيوست، خاطرنشان کرد: اين موضوع در صلاحيت باشگاه است و آنها هستند که تصميم مي‌گيرند. اما اگر يکي از اين دو هم به سپاهان بيايند ما از اين موضوع استقبال مي‌کنيم چرا که هر کدام از اين بازيکنان يک وزنه براي هر تيم به حساب مي‌آيند.

خليل‌زاده درباره شايعه استقلالي شدن محرم نويدکيا هم گفت: ما هم شنيده‌ايم که او مي‌خواهد به استقلال برود اما قطعا اين موضوع شايعه است چرا که او اسطوره اين باشگاه است و کاپيتان دوست داشتني ما هم هست و فکر نمي‌کنم چنين اتفاقي بيفتد.

وي در مورد اينکه اظهار نظري از نويدکيا مبني بر اينکه امسال مي‌خواهد همه را با تصميمش شوکه کند، افزود: شايد شوکه کردن او اين باشد که خيلي سالم به سپاهان برگردد چرا که او اگر يک بازي هم براي ما بازي کند يک سر و گردن از همه بازيکنان بالاتر است.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/13 17:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن