تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818729866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامرانی: تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی زنگ تفریح نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کامرانی: تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی زنگ تفریح نخواهد شد آبادان - ایرنا - ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی بسکتبال ایران شرایط قابل قبولی دارد و در جام جهانی قطعا زنگ تفریح نخواهد شد.


ˈ مهدی کامرانی ˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تیم ملی در یک ماه گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنان از نظر آمادگی شراط خوبی را سپری می کنند.
وی اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی برای حضور قابل قبول در جام جهانی تمرینات شاداب و متنوعی را برگزار می کنند تا بازیکنان از طولانی بودن زمان اردو خسته نشوند.
ملی پوش بسکتبال ایران افزود: ما در جام جهانی کار سختی پیش رو داریم اما برای کسب نتیجه نگرانی نخواهیم داشت.
وی گفت: در گروهی که اسپانیا به عنوان میزبان، فرانسه، برزیل و صربستان قرار دارند، نتیجه گیری سخت است اما امید زیادی برای موفقیت در جام جهانی داریم.
کامرانی با اشاره به پیشرفت بسکتبال ایران اضافه کرد: بسکتبال ایران اکنون حرف نخست را در آسیا می زند و قطعا در جام جهانی عرض اندام می کند.
این ملی پوش بسکتبال ایران افزود: هدف ما در جام جهانی نشان دادن قدرت ایران در بسکتبال جهان است و مقابل هر حریفی با انگیزه به میدان می رویم.
وی تصریح کرد: البته قبل از اعزام به جام جهانی نیاز به بازی های تدارکاتی داریم و این بازی ها بهتر است مقابل تیم های بزرگ جهان انجام شوند.
مسابقات جام جهانی 2014 بسکتبال شهریور ماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های اسپانیا، برزیل، صربستان، فرانسه و مصر به رقابت می پردازد.ک/3
7104/7279**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن