تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803719859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرخاب: آلمان،‌ برزیل، هلند و آرژانتین از شانس بیشتری برخوردارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرخاب: آلمان،‌ برزیل، هلند و آرژانتین از شانس بیشتری برخوردارند
کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی گفت: با توجه به حذف تیم‌های بزرگی مانند ایتالیا، اسپانیا، انگلیس،‌ همچنان به نام‌های بزرگی در این مرحله از مسابقات برخورد می‌کنیم.
عباس سرخاب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: در این مرحله از رقابت‌ها بازی‌های حساس و نزدیکی را از تیم‌ها شاهد خواهیم بود. بازی روز جمعه دو تیم آلمان و فرانسه در میان این چهار بازی از جذابیت و اهمیت خاصی برخوردار است چراکه قهرمان دوره گذشته با اتکا به تجربه رو در روی نیروی جوانی تیم فرانسه قرار می‌گیرد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم آلمان از زمان شروع مسابقات جام جهانی با یک سیستم مدون و منظم پای به عرصه رقابت‌ها گذاشته است از این تیم همیشه شاهد یک نوع فوتبال ماشینی بودیم ولی با روی کار آمدن یوآخیم لو سیستم بازی آلمان‌ها کاملا تغییر یافته و از آنها فوتبال شناور و زیبایی را شاهد هستیم. در مقابل تیم فرانسه هم با دیدیه دشام با بهره‌گیری از نیروی جوانی توانست با اقتدار در این مرحله حضور یابد به اعتقاد من تیم فرانسه می‌تواند با بهره‌گیری از نیروی جوانی بر خستگی شاگردان یوآخیم لو غلبه کند.

***میزبانی مهمترین یار دوازدهم برزیل در تمام بازی‌های بود

سرخاب در خصوص ارزیابی‌اش از بازی دو تیم برزیل و کلمبیا گفت: با توجه به میزبانی تیم برزیل در این دوره از مسابقات و وضعیت سیاسی و اقتصادی کنونی این کشور سبب شده تا آنها را به قهرمانی این دوره ترغیب کند. البته در بازی مقابل شیلی یا فاکتور شانس به پیروزی رسیدند. کلمبیا در مقابل از خود یک تیم کاملا متفاوت نشان داده و با پیشرفت‌های خیره کننده‌اش دید همگان را معطوف خود ساخته است.
این تیم با تمام ارزش‌هایش از شانس کمتری درمقابل برزیل برخوردار است آنها از رودریگر به خوبی در این دوره از جام بهره بردند ولی برزیل با توجه به تجربه و شرایط میزبانی از شانس بهتری برای پیروزی برخوردار است.

***عدم آشنایی تیم‌ها از بلژیک، رمز موفقیت این تیم نوپای اروپایی بود

وی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی دو تیم بلژیک و آرژانتین گفت: بلژیک تیم خیلی خوبی نشان داده و خوب تا این مرحله بالا آمده ولی یکی از مهمترین عوامل حضور این تیم تا این مرحله عدم شناخت تیم‌ها از بلژیک بوده است. این تیم در درون زمین و نیمکت از بازیکنان ایده‌آلی بهره می‌برد. ما در بازی قبل این تیم مقابل آمریکا شاهد درخشش بازیکنان تعویضی بودیم. در این مرحله هم تیم ها روی بلژیک حسابی باز نمی‌کنند و همین مسئله می‌تواند به آنها کمک کند و با سبک مرموزانه در مرحله بعدی حضور پیدا کنند.
اما در مقابل آرژانتین خیلی عملکرد خوبی از خودش به نمایش نگذاشته و با فاکتور شانس برد با فاصله نزدیک توانسته در این مرحله حضور یابد در این بازی شانس آرژانتین با توجه به عملکرد نه چندان خوبش بیشتر خواهد بود.

***پدیده جام یا گربه سیاه تیم‌های بزرگ، تاکنون عملکرد خوبی ارائه کرده است

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: پدیده جام جهانی یا همان تیم کاستاریکا کار بزرگی را انجام داده‌اند و با حذف تیم‌هایی همچون انگلیس، ایتالیا و اروگوئه به این دوره راه یافتند پس باخت دراین بازی چیزی را از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. هلند هم در این دوره با ارائه فوتبال نوین و بهره‌گیری از جوانان جویای نام توانسته عملکرد معقولانه‌ای را به معرض نمایش بگذارد آنها در خطوط مختلف با بهره‌گیری از بازیکنان صاحب نام توانایی پیروزی بر هر تیمی را دارند به واقع در این بازی من هلند را پیروز میدان می‌دانم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چهار تیم هلند، آلمان،‌ برزیل و آرژانتین چهار تیم پایانی این دوره از جام جهانی خواهند بود.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن