تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819452413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری مرادی:
کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است
شهرکرد- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به سالروز تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: باید از تولید داخلی حمایت شود و از مبادی انحرافی اقتصادی جلوگیری شود. وی با بیان اینکه قاچاق کالا ماهیانه برای هر ایرانی 105 هزار تومان ضرر مالی دارد، تصریح کرد: هر ساله دو میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در کشور به خاطر قاچاق از دست می رود. مرادی بیان داشت: در استان نیز کمسیون مبارزه با قاچاق تشکیل شده است که این کمسیون با سه رویکرد فرهنگی، تبلیغاتی، پیشگیری و عملیات سخت افزاری با قاچاق کالا مقابله می کند. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مردم در نخریدن کالای قاچاق افزود: لازم است در بین مردم تقویت و خرید کالای تولید داخلی فرهنگ سازی شود تا بتوان به توسعه و رونق اقتصاد کشور نیز کمک کرد. مرادی تقویت تولیدات داخلی را یک ضرورت برشمرد و یاد آور شد: می توان با اعطای تسهیلات بانکی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و رفع مسائل و مشکلات بین کارگران و کارفرمایان گام برداشت. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به تدابیر اتخاذ شده توسط مجموعه امنیتی، انتظامی استان در حوزه مقابله با قاچاق در سه ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت : در سه ماهه نخست سال جاری مجموعه کشفیات کالا و ارز در استان 48 میلیارد و 157 میلیون ریال گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش دارد. تعداد پرونده های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه اول سال وی تصریح کرد : تعداد پرونده های قاچاق کالا و ارز استان در سه ماهه اول سال جاری 81 فقره بوده است که 85 نفر از متهمین دستگیر و 49 خودرو متوقف شده اند. مرادی با اشاره به تاثیرات مخرب قاچاق در امر تولید و تجارت کشور، افزود: قاچاق کالا در سرمایه گذاری و اشتغال کشور خطر بزرگ و جدی به شمار می آید که مانع بزرگی در توسعه اقتصادی کشور است. وی با بیان اینکه استان پل ارتباطی بین بنادر جوب، مرکز و شمال کشور است، تصریح کرد: قاچاقچیان بیشتر کالاهای بهداشتی، آرایشی، پوشاک و برخی لوازم خانگی را خارج از مبادی قانونی وارد کشور می کنند که برخی از این کالا ها تاریخ مصرف ندارند و سلامت مردم را تهدید می کنند. مرادی تاکید کرد: می توان با تقویت مبادی ورودی و خروجی استان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان در خصوص عدم اقبال و مصرف کالای قاچاق بستر مناسب برای اقتصاد سالم، پویا و پر رونق و مشارکت جو برای ایجاد توسعه همه جانبه و پایدار کشور ایجاد کرد.


۱۳۹۳/۴/۱۳ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن