تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري 30 مؤسسه خيريه با کميته امداد استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۲ب.ظ)
همکاري 30 مؤسسه خيريه با کميته امداد استان بوشهر مدير کل کميته امداد استان بوشهر گفت: انفاق و همدردي هاي اجتماعي در ماه رمضان بيشتر مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، فريد محبي اظهار داشت: با توجه به شرايط معنوي که در ماه رمضان وجود دارد خيرين و نيکوکاران حضور پر رنگ تري دارند و کميته امداد نيز تلاش مي کند که نيازمندي هاي مختلف نيازمندان با جامعيت کامل به جامعه عرضه شود و ورود مردم نيکوکار را در برنامه هاي مختلف داشته باشد.
وي افزود: يکي از برنامه هايي که در ماه رمضان توسط کميته امداد انجام مي شود، جشن رمضان است.
محبي ادامه داد: هدف از اجراي اين برنامه استفاده از فضاي معنوي و روحاني جامعه در جذب حامي در طرح هاي متنوع مشارکت مردمي و پوشش خانواده هاي تحت حمايت، تقويت و گسترش احسان، انفاق و همدردي‌هاي اجتماعي است.
مدير کل کميته امداد استان بوشهر عنوان کرد: اطعام و افطار نيازمندان و همچنين آشنايي جامعه با برنامه هاي مختلف کميته امداد خصوصا طرح هاي حمايتي مانند طرح مفتاح، اکرام ايتام، محسنين و شفا از مهمترين برنامه هاي امداد در اين ماه است.
محبي خاطر نشان کرد: طرح اکرام يکي از طرح هاي موفق کميته امداد است که ويژه ايتام زير 18 سال مي باشد و امداد خواستار جذب حاميان بيشتر براي آورده بيشتر به خانواده هاي ايتام است.
وي در ادامه افزود: طرح مفتاح يکي از طرح هاي کميته امداد است که در ماه رمضان شدت مي گيرد و زمينه بازديد ميداني مسوولين را از خانواده هاي تحت حمايت فراهم مي کند.
مدير کل کميته امداد در ادامه تصريح کرد: آزاد سازي زندانيان جرائم غير عمد و کمک به بيماران صعب العلاج از ديگر برنامه هاي کميته امداد است که در اين ماه به اوج مي‌رسد.
وي بيان کرد: در استان 670 بيمار صعب العلاج تحت حمايت کميته وجود دارد که با اجراي طرح شفا و جذب حامي خواستار کمک هاي مختلف نيکوکاران در زمينه هاي مختلف درماني و معيشتي هستيم.
محبي ضمن بيان اينکه امداد استان با 30 مؤسسه خيريه در ارتباط است، عنوان کرد: کميته امداد و مؤسسات خيريه کارهاي مختلفي در راستاي کمک به نيازمندان ارائه مي کنند که با همکاري با يکديگر مي توانند مکمل کار يکديگر باشند.
وي تصريح کرد: سبدهاي کالا تحت عنوان همياران مولا يکي ديگر از برنامه هايي است که با بهره گيري از خصايص امام علي (ع) صورت مي گيرد که سبدها به نيکوکاران داده مي شود و اقلام مورد نياز در اين ماه توسط اين خيرين پر مي شود و به نيازمندان داده مي شود.
مدير کل کميته امداد استان از اعزام تيمي از استان به تهران براي شرکت در جشن ماه رمضان خبر داد و گفت: غرفه هاي مختلف طرح هاي خود کفايي مددجويان و همچنين ايستگاه هاي حامي يابي در آنجا برپا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن