تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 12 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800134496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفره‌های همدلی با موضوع تجمل‌گرایی روی آنتن رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در چهارمین روز از ماه رمضان؛ سفره‌های همدلی با موضوع تجمل‌گرایی روی آنتن رفت خبرگزاری پانا: در چهارمین روز از ماه رمضان برنامه سفره‌های همدلی با موضوع تجمل گرایی روی آنتن پایتخت معنوی خراسان رضوی رفت.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۲ تير ساعت 12:22



به گزارش خبرگزاری پانا، این برنامه  در سری جدید خود که با حضور مسعود روشن‌پژوه و ارسیا صنعتی به عنوان مجری روی آنتن خراسان رضوی می‌رود شب گذشته با دعای چهارمین روز از ماه مبارک رمضان شروع به کار کرد.
اولین مهمان این برنامه علی شریعتی مقدم، مدیرعامل شرکت نوین زعفران بود که در ارتباط با زعفران اظهار داشت: زعفران یک لطف الهی بوده و به مرحمت امام رضا(ع) در خراسان رضوی این گیاه به مقدار زیاد وجود دارد بنابراین وظیفه ما این است که قدر زعفران را بدانیم زیرا ارزشمندترین گیاه است.
وی با بیان اینکه بهترین نوع زعفران در ایران تولید می‌شود، افزود: ما سعی کردیم با بسته‌بندی شکیل از صادرات آن به صورت سنتی خارج شویم و ما به دنبال کار نو و ایده نو بودیم و بر این اساس ترقی را با سرعت طی کردیم.
شریعتی مقدم تصریح کرد: امروزه زعفران تنها کالای تزیینی نیست بلکه بر اساس نظرات دانشگاه‌های داخلی و خارجی، دارویی برای بیماری‌هایی چون قلب و سرطان نیز هست.
وی تاکید کرد: ما در بخش صادرات هنوز در ابتدای راه هستیم و خوشبختانه مسئولات دولت جدید نیز قول همکاری بیشتر داده‌اند و من امیدوارم با حفظ 5  درصدی بازار زعفران جهان، صادرات خود را گسترش دهیم.
برنامه بعدی مستند محلات بود که به محله استاد یوسفی واقع در شهرک غرب مشهد پرداخت و با حضور در حسینیه المنتظر با مردم این منطقه هم صحبت شد.
حجت‌الاسلام  قاسم سوری مهمان ثابت این برنامه نیز در جمع جوانان گفت: یکی از مواردی که زندگی ما را با خطر مواجه می‌کند تجمل پرستی است که باید نگاه ما نسبت به مواردی که به ما ارزش می‌دهد تغییر پیدا کند.
مهمان بعدی سفره‌های همدلی حجت‌الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بود که در ارتباط با تجمل‌گرایی گفت: متاسفانه این عادت در برخی دختران ما در حال افزایش است و بر این باور هستند که اگر آرایش غلیظ تری داشته باشند بیشتر دیده می‌شوند.
وی بیان كرد: تحقیقی در تهران بین زنان 18 تا 48 سال شده که بر اساس نظر آنها کمترین مکانی که احساس می‌کنند که به آرایش نیازی ندارند داخل خانه بوده و بیشترین مکان استفاده از آرایش خارج از خانه است که در واقع این رفتاری نادرست و ناهنجار است.
بحرینی ادامه داد: سرپرست کمیته امداد نیز چندی پیش مطرح کرده بود که بر اساس تحقیقی مشخص شد دختران تحت پوشش کمیته امداد بیشترین هزینه را برای لوازم آرایشی می‌کنند که این یک زنگ خطر است.
نماینده مشهد و کلات افزود: در تحقیق اول نشان داد زنانی که علم بیشتری دارند و فرهیخته‌تر هستند آرایش کمتری ندارند که این موضوع در تحقیق دوم نیز هم پوشانی بیشتری پیدا می‌کند.
گفتنی است؛ برنامه  سفره‌های همدلی  در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با صلوات خاصه امام رضا(ع)، تلاوت آیات قرآن مجید، برنامه مختص افطار و در پایان با اذان مغرب به افق مشهد به کار خود پایان داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن