تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: عده ای در فصل نقل و انتقالات دایم الاعتراض هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ذوالفقاری: عده ای در فصل نقل و انتقالات دایم الاعتراض هستند تبریز - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز گلایه از برخی حاشیه سازی ها برای این تیم، گفت: کار عده ای در زمان نقل و انتقالات فصل دایم الاعتراض بوده و تحت هر شرایطی ناراضی هستند.


ایوب ذوالفقاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: جای تاسف است که برخی ها از زمانی که رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم منصوب شده همواره اظهارات انتقادی داشته و ازاینکه تعدادی از بازیکنان مسن از تیم رفته اند، ابراز نگرانی می کنند.
وی افزود: کسی که باید بیش از دیگران نگران تیم باشد سرمربی و مدیرعامل باشگاه است و آنها بهتر از هر کسی می دانند که چه نفراتی به درد تیم می خورند و چه کسانی باید از تیم بروند.
ذوالفقاری ادامه داد: برخی ها کارشان شده دخالت در تعیین نفرات تیم به طوری که برای جذب و یا نگه داشتن نفری خاص 200 بار تلفن باشگاه و مسوولان زنگ می خورد که این وضعیت در شان باشگاه تراکتورسازی نیست.
وی اضافه کرد: تراکتورسازی سرمربی دارد که به کارش اعتماد حاصل شده تا سکان هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده بگیرد و مسوولیت هرگونه نتیجه در این تیم متوجه سرمربی است، بنابراین دخالت عده ای در نقل و انتقالات به هیچ عنوان کاری دست و پسندیده نیست.
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از شایعه سازی بعضی سایت ها و مطبوعات نسبت به این تیم گلایه کرد و گفت: در حالی که مدیرعامل باشگاه در اردوی تهران حضور داشته و برای ادامه کارهای اجرایی به تبریزسفر می کند، این موضوع توسط عده ای چنان دروغ پردازی حرفه ای می شود که انگار مدیرعامل با قهر اردوی تهران را ترک کرده است.
ذوالفقاری افزود: این حاشیه سازی ها تا جایی ادامه می یابد که تعدادی از روزنامه ها از درگیری بین مدیرعامل و سرمربی خبر می دهند که تمام این اخبار کذب محض بوده و هیچ مشکلی در باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون مدیریت باشگاه در حد توان و وسع خود از کادرفنی تیم حمایت کرده است، گفت: این حمایت ها همچنان ادامه دارد و ما بر اساس همین سیاست ها کار می کنیم.
7236/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن