تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804153390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژاد فلاح: جهش 21 پله اي کاراته تهران قابل تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
در جلسه هم انديشي هيئت کاراته مطرح شد؛ نژاد فلاح: جهش 21 پله اي کاراته تهران قابل تقدير است مدير كل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه هم انديشي هيئت کاراته ضمن تقدير از عطايي، رئيس هيئت کاراته در جهت ساماندهي و قهرمان پروري در کاراته پايتخت، عملکرد اين هيئت در يک سال اخير را مطلوب ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نژاد فلاح با اشاره به اين نکته که هيئت کاراته استان تهران در سال 91 در جايگاه بيست و سوم ارزيابي هيئتها قرار داشت و با يک جهش رو به رشد در سال 92 در رتبه دوم قرار گرفته است که اين قابل تقدير است. وي همچنين ابراز اميدواري کرد که اين روند رو به رشد در کاراته تهران ادامه داشته باشد.
در اين جلسه همچنين حسن ميرزا آقابيک معاون توسعه امور ورزش اداره کل عملکرد کاراته استان تهران را خوب ارزيابي نمود وي همچنين بر برگزاري مراسم تجليل از پيشكسوتان، برگزاري جلسات با مسئولين هيات هاي شهرستان، برگزاري جشنواره هاي تابستاني و فجر و ارائه برنامه هاي ميان مدت جهت شركت در المپيك 2020 تاكيد كرد.
سلطاني رئيس گروه توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي در سخنان کوتاه خود تاکيد هيئتهاي ورزش استان بايد با برنامه ريزي مطلوب، باعث ارتقاي سطح کيفي ورزش در سطح استان تهران شوند.
سليمي مشاور مديركل و رئيس گروه هماهنگي بانوان از کاراته به عنوان رشته اي پرطرفدار نام برد .وي همچنين ضمن تشکر از ارتباط مناسب اين هيئت با حوزه ها و شهرستانها تشکر ويژه اي از مسئولين بانوان هيئت کاراته استان در جهت معرفي قهرمانان و بالابردن سطح کاراته در استان تهران داشت.
در ادامه پيام نظر، مدير روابط عمومي و مشاور مديرکل نيز با اشاره به قرار گرفتن روابط عمومي هيئت کاراته استان تهران در جمع برترينهاي سال 92 از ارتباط منسجم و ارائه کامل اخبار مربوط به کاراته از سوي مسئول روابط عمومي استان تشکر کرد.
در پايان جلسه عطايي، رئيس هيئت کاراته با ارائه خلاصه اي از عملکرد اين هيئت اظهار داشت:در حال حاضر نزديک به 70 هزار کاراته کا در سطح استان تهران فعاليت دارند و بالاي 60 درصد از اعضاي تيم ملي در دو بخش بانوان و آقايان را کاراته کاهاي استان تهران تشکيل مي دهند.
عطايي همچنين با تاکيد بر اينکه در جهت پيشرفت کاراته در سطح استان تهران از تمامي ظرفيتها بهره خواهد گرفت، از برگزاري جلسات تعاملي شهرستانها و حوزه هاي تابعه در ماه گذشته خبر داد و گفت: اين جلسات براي برنامه ريزي در جهت مشارکت هر چه بيشتر شهرستانها و حوزه هاي تابعه انجام پذيرفته است و در آينده نيز تداوم خواهد يافت.
رئيس هيئت کاراته استان تهران در پايان سخنان خود از برگزاري دومين همايش خانواده بزرگ کاراته استان تهران خبر داد و گفت: در حال برنامه ريزي جهت هر چه بهتر برگزار کردن اين همايش هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن