تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين تمرين ملي پوشان واليبال در لهستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
نخستين تمرين ملي پوشان واليبال در لهستان برگزار شد تيم ملي واليبال کشورمان نخستين جلسه تمريني خود را در لهستان برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي تمرين اسلوبودان کواچ سرمربي تيم ملي واليبال کشورمان دقايقي با بازيکنان صحبت کرد و اهداف مورد نظر تمرين امروز را بيان کرد.
سپس بازيکنان تمرينات کششي و بدنسازي را زير نظر کارلو ساتي مربي بدنساز تيم ملي انجام دادند و در ادامه توپ گيري و دريافت را در دستور کار خود داشتند و تمرينات توپي اصلي آن ها برپايه شبيه سازي با بازي بود به طوري که بازيکنان در 2 طرف زمين با يکديگر همانند شرايط مسابقه بازي مي کردند و در طول اين تمرينات کواچ هم نکات فني را به شاگردانش گوشزد مي کرد.
شواهد امر حاکي از آن است که کواچ مي خواهد حال که صعود شاگردانش به مرحله نهايي رقابتهاي ليگ جهاني مسجل شده است از 2 ديدار هفته هفتم نهايت بهره برداري را براي بالا بردن سطح آمادگي ملي پوشان داشته باشد.
بازيکنان از نظر روحي و رواني در شرايط بسيار مطلوبي هستند و اين به معناي آن است که ملي پوشان کشورمان تا حد قابل قبولي حرفه اي شده اند و به خوبي خود را با شرايط به وجود آمده هماهنگ کرده اند.
نخستين جلسه تمرين آماده سازي تيم ملي واليبال کشورمان در سالن ارگوآرنا محل برگزاري مسابقات هفته هفتم ليگ جهاني 2014 برگزار شد.
تيم ملي واليبال کشورمان نخستين بازي از هفته هفتم رقابتهاي ليگ جهاني خود را مقابل تيم لهستان ساعت 22:45 روز جمعه 13 تير ماه به وقت تهران برگزار خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن