تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا:آمریکا با وجود فرصت از دست رفته به آینده ای روشن می نگرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیفا:آمریکا با وجود فرصت از دست رفته به آینده ای روشن می نگرد بندرانزلی-ایرنا-ورزشگاه آرنا فونته نووا با میزبانی 52 هزار و227تماشاگر رقابت هیجان انگیزی را بین تیم های آمریکا و بلژیک شاهد بود.


به گزارش ایرنا از سایت فیفا:فریاد های ˈآمریکا،آمریکاˈ که گویی واگیردار شده بود حتی تماشاچیان برزیلی را هم تحت تاثیر قرار داده بود. با این حال،سوت پایانی در حالی زده شد که آمریکا نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد و این شیاطین سرخ بودند که به پیروزی دست یافتند.
یورگن کلینزمن مربی تیم آمریکا پس از آن گفت:ˈاین یک بازی چشمگیر بود،بلژیک خوش شانس تر از ما بود اما تیم هاوارد ما را در بازی نگه داشت. با گذشت زمان ما فرصت های بیشتری خلق کردیم حتی پس از گل دوم بلژیک ما هنوز امیدوار بودیم که اگر یک گل بزنیم می توانیم جبران کنیم و این اتفاق هم افتاد. ما چند فرصت خوب در دقایق پایانی داشتیم و همین زمان بود که حس کردیم شانس با ما یار است اما متاسفانه امروز چنین روزی نبود من به بلژیک برای رسیدن به دور بعد تبریک می گویمˈ.
با وجود شکست و هیاهو پس از بازی، کلینزمن چهره آرامی از خود نشان داد و با لبخند صحبت می کرد. در واقع شاید این تصمیم که جولیان گرین را در دقیقه 105 بازی به زمین آورد منجر شد تا این مربی 49 ساله طی بازی احساس رضایت کند و خشنودی ناشی از گل این بازیکن جوان بود که با اولین ورود خود توانست امید را به دیگر بازیکنان و تماشاچیان بازگرداند.
کلینزمن در باره این مهاجم 19 ساله بایرن مونیخ افزود:ˈجولیان یکی از درخشان ترین استعدادهای ما است و هنوز هم در حال رشد است او توانایی اش را در مدت حضور 15 دقیقه ای خود به نمایش گذاشت و البته هنوز به زمان نیاز دارد و نمی تواند راه صد ساله را یک شبه طی کند.ما چند بازیکن جوان و آینده دار در تیم داریم که به ما نوعی خوش بینی به آینده ی فوتبال آمریکایی و تیم ملی را می بخشند.
کلینزمن ادامه داد:ˈاین یک رقابت فوق العاده برای ما بود و در گروه مرگ افتادیم و از تیم هایی چون آلمان، غنا و پرتغال جان سالم به در بردیم و در 120 دقیقه بازی مقابل بلژیک هم خوب دوام آوردیم.این تیم سزاوار اعتبار است و تجربیات مثبت بسیاری از این رقابت ها بدست آوردیم.
شاید این تیم یک شکست دردناک در برزیل را تجربه کرده، اما فوتبال در ایالات متحده آمریکا به طور کلی از اعتبار زیادی برخوردار شد به طوری که ستاره هایی از ورزش های دیگر مانند بیس بال، بسکتبال و فوتبال آمریکایی و حتی برخی از ستارگان هالیوود ما را تشویق میکردند
جولیان گرین نیز در حالی که ناامید به نظر می رسید گفت:فوتبال قطعا در مسیر درستی در ایالات متحده آمریکا قرار دارد من در تلویزیون تصاویر متعددی از رستوران ها و ورزشگاه در امریکا را دیده ام و این فوق العاده است که بسیاری از مردم ما را دنبال میکنند. من فکر می کنم جام جهانی نیز در اوضاع موجود تعیین کننده بود وقتی که من گل خودم را زدم خیلی خوشحال شدم و به این فکر کردم که حال نتیجه 2-1 است و هنوز هم امیدی به پیروزیمان هست اما متاسفانه ما قادر به جبران نبودیم.
با این وجود، سبک این تیم در بازی منجر به برد و تساوی های بسیاری شد و نشان داد که فوتبال در کشوری که به اولویت بخشی به دیگر ورزشهایش مشهور است در حال رشد است
جرمین جونز در مصاحبه با FIFA.com بعد از بازی گفت:ˈما جام جهانی واقعا خوبی را پشت سر گذاشتیم و به چند کشور که از ما انتظار بازی خوبی نداشتند نشان دادیم که باید تمام تلاش خود را برای شکست ما بکنند. ما یک تیم جوان داریم و حال این بازیکنان مسن تر هستند که باید امتحان خود را پس بدهند. باختن بخشی از ورزش است و متاسفانه امروز آن را تجربه کردیم اما با این حال ما عقب نمی نشینیم من کاملا از این جریان مطمئنم و امیدوارم که اکنون جایگاه فوتبال تغییر کرده باشد پس از جام جهانی انتظارات کمی بالا رفت ولی ما همیشه گفته ایم که ما تیم شگفتی آفرینی هستیم.
جونز،که در آلمان متولد و بزرگ شده و همچنین بیش از 15 سال سابقه حرفه ای خود را در آنجا گذرانده افزود : ˈ این کاملا صحیح است و حال بعد از موجی از نا امیدی که کشور را فراگرفت و حاصل حذف ما بود اکنون این امر کمی تعدیل شده است و من حالا از آلمان حمایت میکنم و امیدوارم که آن ها پیروز شوندˈ.
620

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن