تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از کمیته برنامه ریزی شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان
انتقاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از کمیته برنامه ریزی شهرستان
اندیمشک - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از عدم تصویب اعتبار فرهنگی برای اداره تبلیغات اسلامی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان انتقاد کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید علیپور با اشاره به لزوم اعتبار برای برنامه ریزی فرهنگی در سطح شهرستان افزود: از سال ۸۴ که اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افتتاح شد، اعتبارات خوبی به این اداره تخصیص داده شد و اوج آن در سال ۱۳۹۰ بود که طی این سنوات کارهای بسیار مهمی صورت پذیرفت که از تعمیر، تکمیل و تجهیز مساجد، اجرای طرح های بصیرت دینی، برگزاری گفتمان دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها، آموزش روخوانی و روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم، دوره های تخصصی تربیت معلم قرآن و نیز مداحی، ساماندهی و تقویت هیئات مذهبی، احداث طبقه اول حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) با زیر بنای تقریبی هزار و 500 متر مربع و تجهیز آن، حمایت مالی به میزان ۱۴۰ میلیون تومان برای احداث حوزه علمیه الزهرا (س)، تجهیز حوزه علمیه سفیران هدایت، حمایت مالی به منظور احداث و تجهیز مصلای نماز جمعه و دفتر ائمه جمعه اندیمشک و شهر حسینیه، احداث و خرید خانه های عالم و استقرار روحانی در مناطق محروم، احداث مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی، تأسیس دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا می توان به عنوان نمونه هایی از آنها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه چراغ راه ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت:  معظم له در این راستا فرمودند: «هدف عمده سازمان تبلیغات اسلامی آن است که اندیشه تابناک اسلام را در همۀ زمینه های مورد نیاز در معرض دید روشن بینانه مردم به خصوص جوانان قرار دهد.» متأسفانه از سال ۱۳۹۱ تاکنون این روند سیر نزولی داشته است و برخی از مسئولین شهرستان فقط در شعار دم از توسعه فرهنگی میزنند! و کسی که عرضه ندارد چند جلد قرآن و رحل برای جلسه همخوانی قرآن در ماه مبارک رمضان تهیه کند، با غوغا سالاری در جمع مدیران شهرستان از سازمان تبلیغات اسلامی انتقاد می‌کند و به قولی توپ را در میدان سازمان میاندازد!!!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با انتقاد از برخی افراد ورشکسته سیاسی که بدلیل منافع پشت پرده شان، عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را زیر سئوال می برند، تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را  " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری فرمودند، عوض آنکه به کمک سازمان تبلیغات که یکی از مؤثرترین دستگاه های فرهنگی کشور است، بشتابند، متأسفانه با وقاحت تمام و خیره سری، این نهاد را تضعیف می‌کنند.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به عدم بودجه ریزی مناسب در کمیته برنامه ریزی شهرستان خاطرنشان کرد: از محل فصل فرهنگ و هنر، ۱۴ دستگاه اداری و از جمله سازمان تبلیغات اسلامی سهیم هستند که متأسفانه در شهرستان اندیمشک تنها دو دستگاه (ارشاد و میراث فرهنگی) دیده شدند و حتی یک ریال برای این سازمان به منظور توسعه مباحث فرهنگی و دینی در نظر گرفته نشد!.

وی تأکید کرد: علی رغم ناملایمات و بی مهری ها، قطار سازمان تبلیغات اسلامی همچنان با صلابت در حال حرکت است و هر کسی که جلوی این قطار بایستد قطعا به خود آسیب می رساند و آیندگان عملکرد او را قضاوت خواهند کرد.


۱۳۹۳/۴/۱۲ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن