تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های ورزشی در دست اجرا زنجان نیازمند تامین اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استانداری زنجان: پروژه های ورزشی در دست اجرا زنجان نیازمند تامین اعتبار است زنجان - ایرنا - معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان، گفت: پروژه های ورزشی در دست اجرا این استان نیازمند تامین اعتبار لازم و کافی است.


عادل علیپور، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پروژه های ورزشی بسیاری در این استان با تلاش اداره کل ورزش و جوانان و همکاری دستگاه های مختلف ذیربط به نتیجه رسیده است، افزود: مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان این استان برای به ثمر رساندن طرح های در دست اجرا نیز نیاز به کمک و همراهی دارد.
وی از تلاش ها و عملکرد ˈایرج رحمانیˈ مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان زنجان تقدیر و اظهار کرد: ˈسید ارسالان حسینیˈ مدیرکل جدید این اداره کل نیز از چهره های ورزشی هستند و مطمئنا برای رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش این استان تلاش مضاعفی خواهند کرد.
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم گفت: ورزش ابزاری قوی برای نظام است و باید به حمایت و کمک ورزش شتافت تا مسیر را برای رشد و شکوفایی بیشتر فراهم کرد.
سید ارسالان حسینی با بیان اینکه این اداره کل به هیچ عنوان به تنهایی قادر به طی مسیر نیست افزود: اگر خواهان اتفاقات خوب در ورزش زنجان هستیم باید حمایت و کمک کرد تا آنچه که در شان و منزلت مردم استان زنجان است اتفاق افتد.
وی با تاکید براینکه مسوولیت در اداره کل ورزش و جوانان، خطیر ولی ارزشمند است اظهارکرد: استان زنجان از ظرفیت، پتانسیل و استعدادهای خوب و بالای ورزشی برخوردار است که باید از آنها در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر بهره گرفت.
حسینی افزود: دستیابی به پیشرفت و توفیق کار راحتی نیست و باید برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در استان برنامه ای مناسب ترسیم کرد و از طرفی اعتلا ورزش این استان نیازمند همکاری وزارتخانه، استانداری، نمایندگان مجلس، دستگاه های مختلف و فعالان در این عرصه است.
وی به موضوع جوانان در جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز که بحث این قشر از جامعه بیشتر در تریبون ها مطرح می شود نیازمند برنامه وسیع تر و ویژه تر است تا آنها به شکلی مناسب و بهتر به مطالبات منطقی و حقیقی خود دست یابند.
مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: اگر موفقیتی در ورزش زنجان به دست آمده است مطمئنا مرهون تلاش ها، زحمات و همکاری و تعامل همه بوده است که این را نباید از نظرها دور داشت.
ایرج رحمانی افزود: این خطه از میهن اسلامی، مردمانی یکدل، صبور با متانت و ماخوذ به حیا و بزرگوار دارد و انصافا دل کندن از این استان کاری بس سخت است و اگر در طول مسوولیتم به هر شکلی کم کاری در عرصه ورزش زنجان صورت گرفته طلب حلالیت دارم.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن