تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه جهاد اسلامی و هشدار حماس ضد رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بیانیه جهاد اسلامی و هشدار حماس ضد رژیم صهیونیستی


در این بیانیه در واکنش به ربایش یک نوجوان فلسطینی به دست شهرک نشینان و قتل وی زیر شکنجه، آمده است: جنایات شهرک نشینان و حمله آنها به مساجد و مایملک فلسطینیان با حمایت و چراغ سبز ارتش و کابینه رژیم صهیونیستی ادامه دارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی به دست شهرک نشینان در قدس اشغالی، تاکید کرد که شهرک نشینان هدف مشروع ملت و مقاومت فلسطین هستند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری سما، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی و ارتش آن مسئول تجاوزات مکرر علیه ملت، اراضی و مقدسات فلسطین هستند.

در این بیانیه که در واکنش به ربایش یک نوجوان فلسطینی به نام «محمد حسین خضیر» توسط شهرک نشینان و قتل وی تحت شکنجه صادر شده ، آمده است: جنایات شهرک نشینان تحت حمایت ارتش صهیونیستی و دولت تروریستی نتانیاهو ادامه دارد و دولت وی به این گروهک ها برای ارتکاب جنایت و حمله به مساجد و مایملک فلسطینیان و تعقیب و قتل کودکان چراغ سبز نشان می دهد.

جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد که این جنایت استمرار سریال جنایت هایی است که ارتش و شهرک نشینان علیه فلسطینیان مرتکب می شوند و دیروز نیز «یوسف ابو زاغه» را در اردوگاه جنین به شهادت رساندند.

«محمد حسین ابو خضیر» نوجوان 16 ساله صبح امروز چهارشنبه توسط شهرک نشینان افراطی در شهرک شعفاط واقع در قدس اشغالی ربوده شده و زیر شکنجه جان باخت.

شاهدان عینی گفتند که این نوجوان فلسطینی پس از اقامه نماز صبح امروز از مقابل مسجدی در شعفاط توسط 3 شهرک نشین افراطی ربوده شد.

15 زخمی در درگیری قدس اشغالی در همین حال منابع فلسطینی گزارش دادند که ظهر امروز (چهارشنبه) در پی قتل نوجوان فلسطینی، درگیری های خشونت باری در شهر قدس اشغالی بین شهروندان خشمگین فلسطینی و شهرک نشینان بوقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، همچنین در درگیری های شهرک شعفاط واقع در شمال قدس، 15 نفر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی، خواستار حبس شیخ «رائد صلاح» شد دادستان دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در شهر قدس خواستار صدور حکم حبس علیه شیخ «رائد صلاح» رهبر جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 48 شد.

بر اساس این گزارش، دادستان دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی درخواستی را در زمینه تجدید نظر در احکام صادره علیه شیخ رائد صلاح در فاصله سال های 2007 تا 2010 مطرح خواهد کرد.

دادستانی رژیم صهیونیستی، شیخ رائد صلاح را به حمله به نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در جریان انجام ماموریتشان متهم کرده است و خواستار بازداشت وی است.

بر پایه این گزارش، مسئولان صهیونیستی، جنبش اسلامی را آماج فشارهای فزاینده قرار داده و تصمیم دارند فعالیت های این جنبش را ممنوع و آن را یک تشکیلات غیر قانونی جلوه دهند.

درخواست برای توقف تجاوزات نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین، امروز چهارشنبه با «مصطفی سیرنیکش»  سرکنسول ترکیه در فلسطین دیدار و آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی فلسطین را بررسی کرد.

«رامی حمد الله» در این دیدار از سرکنسول ترکیه خواست تا این کشور و کشورهای دیگر جهان سریعا برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه فلسطینیان دست به اقدامی بزنند.

وی سرکنسول ترکیه را در جریان تجاوزات ارتش رژیم اشغالگرو شهرک نشینان علیه فلسطینیان و مایملک آنها که آخرین مورد آن نیز ربودن نوجوان فلسطینی و قتل وی در شهرک شعفاط واقع در شمال قدس بود، قرار داد.

حمد الله در این دیدار، ترکیه و کشورهای جهان را به دخالت فوری برای ملزم کردن اسرائیل به توقف تجاوزات نظامی خود فراخواند و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول تجاوزات شهرک نشینان علیه کودکان بی گناه فلسطینی است و باید جنایتکاران مجازات شوند.

بازداشت 639 فلسطینی درسه هفته گذشته باشگاه اسیران  فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست، دیشب نیز 44 فلسطینی از جمله اسرای آزاده را در کرانه باختری بازداشت کردند و به این ترتیب تعداد افرادی که از سه هفته پیش تا کنون در جریان عملیات های اسرائیل در کرانه باختری بازداشت شده اند به 639 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شماربازداشت شدگان در استان الخلیل 230 نفر، در نابلس 102 نفر، بیت لحم 85 نفر، جنین 62 نفر، رام الله و البیره 61 نفر، قدس 39 نفر، طولکرم 25 نفر، قلقیلیه 14 نفر، سلفیت 10 نفر، طوباس 10 نفر و اریحا یک نفر است. در همین حال دولت قانونی فلسطین، حماس هم با صدور بیانیه ای، جنایت رژیم صهیونیستی  در قتل ابو خضیر و آتش زدن پیکر او را اقدامی خطرناک دانست و هشدار داد رژیم صهیونیستی مسئول پیامدهای این جنایت است.


چهار شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن