تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم مذاکره‌کننده ما در مقابل بهانه‌های طرف مقابل ایستادگی خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوبخت در جمع خبرنگاران:
تیم مذاکره‌کننده ما در مقابل بهانه‌های طرف مقابل ایستادگی خواهد کرد
سخنگوی دولت با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در وین گفت: این آخرین دور از مذاکرات بوده و قرار است به یک توافق دائمی تبدیل شود، ما مطمئنیم تیم مذاکره‌کننده ما در مقابل بهانه‌های طرف مقابل ایستادگی خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه نشست مشترک استانداران و اعضای هیئت دولت که صبح امروز(چهارشنبه) در مجموعه سعدآباد برگزار شد، گفت: تدابیر دولت دهم برای مبارزه با رکود و ایجاد رونق اقتصادی، امروز زمینه‌ساز برگزاری جلسه‌ای با استانداران کشور پیرامون بررسی راهکارها و طرح‌هایی برای پیشرفت و ترقی استانها شد که مصوبات آن به زودی اعلام می‌شود.   

نوبخت در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره آخرین موضع و دیدگاه جمهوری اسلامی ایران نسبت به تحولات اخیر عراق گفت: دولت فعلی عراق بر مبنای یک انتخابات مردمی انتخاب شده است و لذا باتوجه به جلسه روز گذشته مجلس عراق، امیدوایم هرچه زودتر نخست‌وزیر و کابینه این کشور معرفی شود.   

وی اضافه کرد: با توجه به دسیسه‌چینی‌های اخیر رژیم صهیونیستی در راستای تجزیه عراق، مسئولان و نمایندگان مردم این کشور باید با هوشیاری و وحدت به بحران عراق پایان دهند.  

نوبخت افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره از دولت منتخب عراق حمایت کرده و در زمینه مبارزه با تروریسم نیز پیشرو خواهد بود چرا که ایران خود قربانی تروریسم است.   

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره افزایش قیمت شیر و لبنیات گفت: دولت سال گذشته نیز  320 میلیارد تومان یارانه نقدی برای شیر پرداخت کرد چرا که شیر یکی از مهم‌ترین عناصر سلامتی جامعه است.   

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور در جمع فعالین صنعت و معدن، با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی و تولید داخلی اولویت ماست، گفت: ما امسال 2 درصد از بودجه دولت از محل درآمدهای نفتی را کاهش داده و آن را به صندوق ذخیره ملی برای استفاده بخش خصوصی و رونق صنعت واریز کردیم.   

نوبخت در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره طرح جمعیت و تعالی خانواده که هفته گذشته کلیات آن در مجلس تصویب شد، گفت: فکر نمی‌کنم دولت برای پیگیری طرح‌های رشد جمعیتی نیازی به قانون داشته باشد چرا که مصوبه‌های خود دولت نیز می‌تواند کفایت کند اما در عین حال اگر در این زمینه خلاء قانونی وجود داشته باشد دولت با مجلس شورای اسلامی همکاری خواهد کرد. 

وی ادامه داد: پیشگیری از طرح‌های ازدیاد نسل تعارضی با حقوق فردی افراد ندارد و دولت به حقوق شهروندان احترام می‌گذارد.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات ایران و 1+5 که از امروز در وین آغاز شده است، بیان کرد: این آخرین دور از مذاکرات بوده و قرار است توافق اولیه به یک توافق دائمی تبدیل شود، ما مطمئنیم تیم مذاکره‌کننده ما در مقابل بهانه‌های طرف مقابل ایستادگی خواهد کرد.

وی گفت: انتظار داریم وزیر امور خارجه کشورمان که تاکنون در زمینه حفظ منافع ملی گام برداشته، این بار نیز مسیر قبلی را ادامه داده تا مردم از این توافق نفع برند.  

سخنگوی دولت در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون کارت زرد مجلس به یکی از وزرای دولت و همچنین پیگیری استیضاح‌ چندتن از وزرا نیز تصریح کرد: وزرای دولت تدبیر و امید هر کدام در مسیر توسعه گام برمی‌دارند و اگر نماینده‌ای با این موضوع اختلاف نظر داشته باشد نظرش محترم است و می‌تواند بیان کند اما خود مجلس هم عنایت دارد که عزم دولت برای پیشرفت کشور جزم است.   

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن