تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل دختر 19ساله با تبر، یا برق گرفتگی ؟!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: قتل دختر 19ساله با تبر، یا برق گرفتگی ؟!

قتل دختر 19ساله با تبر، یا برق گرفتگی ؟

با اعلام نظر پزشکی قانونی درباره علت مرگ دختر ۱۹ساله ای که با ضربه تبر ناپدری اش مجروح شده بود، این پرونده جنایی رنگ حادثه گرفت.

صبح چهارم تیر، ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد، به دنبال اطلاع از مرگ دختر ۱۹ساله ای در منزل مسکونی واقع در منطقه «مهر مادر» به محل کشف جسد عزیمت کردند. جسد مربوط به دختر ۱۹ساله ای بود که آثار ضربه تبر روی سرش نمایان بود مادر ۴۸ساله این دختر درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: مدتی قبل به عقد موقت مرد معتادی درآمدم اما او مدام برای گرفتن حقوق ماهیانه ام مرا کتک می زد و به زور پول هایم را برای تامین هزینه های اعتیادش از من می گرفت. این زن با اشاره به مرگ دخترش مدعی شد: شب قبل از این حادثه او با آب جوش صورتم را سوزانده و فرار کرده بود، اما امروز حدود ساعت ۲بامداد بود و من و دخترم خواب بودیم که ناگهان همسرم از روی در حیاط وارد منزل شد. من با سروصدای ایجاد شده از خواب پریدم که او با تهدید به مرگ مرا به داخل اتاق کشاند و ضرباتی را به سروصورتم زد. دخترم که از خواب بیدار شده بود و این وضعیت را می دید برای جلوگیری از کتک کاری، بین من و همسرم قرار گرفت ولی ناگهان شوهرم با تبر ضربه ای به سر او زد و او را هل داد. دخترم با این ضربه نقش بر زمین شد و همسرم نیز با برداشتن مدارک شناسایی و پول هایم فرار کرد. در پی اظهارات این زن، «قاضی موحدی راد» دستور داد تا جسد خون آلود دختر جوان که چند ساعت نیز از مرگ وی می گذشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابد. این درحالی بود که کبودی جسد نشان می داد چند ساعت از مرگ دختر جوان می گذرد اما آن ها موضوع را به پلیس گزارش نکرده بودند. قاضی ویژه قتل عمد با ظن بر این ماجرا از پزشکان خواست در معاینه جسد همه موارد مشکوک را مورد بررسی قرار دهند. هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته بود که نظر پزشکی قانونی، این پرونده جنایی را وارد مرحله جدیدی کرد. پزشکان پس از معاینه دقیق جسد این دختر، اعلام کردند ضربه تبر فقط موجب ایجاد جراحت در سر متوفی شده است اما علت دقیق مرگ وی به خاطر برق گرفتگی است. بنابراین گزارش، همزمان با اعلام نظر پزشکان، قاضی ویژه قتل عمد دوباره عازم محل درگیری شد اما کسی در آن منزل حضور نداشت بنابراین ماموران انتظامی با دستور قضایی موفق شدند مادر دختر را که به خانه خواهرش رفته بود پیدا کنند. بررسی ها دوباره در این منزل و تحقیق روی وسایل برقی نشان داد کولری که داخل اتاق قرار داشت اتصالی دارد و برق در بدنه فلزی آن درجریان است.این ماجرا وقتی جدی تر شد که مادر دختر عنوان کرد شوهرم وقتی دخترم را هل داد او روی کولر افتاد. بدین ترتیب با مشخص شدن ماجرا، مقام قضایی دستور انتقال کولر به مراکز ذی ربط برای تعیین استاندارد بودن آن را صادر کرد .



1393/04/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن