تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جهانی، میدان بزرگ تجربه های ارشمند + فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی، میدان بزرگ تجربه های ارشمند + فیلم تهران - ایرنا - 24 تیرماه پرونده جام جهانی 2014 با مشخص شدن قهرمان بسته می شود، ولی تا آن روز جهان شاهد رقابت های سخت 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی برای تصاحب جام خواهد بود.


این جام شگفتی های خاص خود را داشت و نتایجی رقم خورد که برای برخی تیم ها یک شکست کامل و برای چند تیم دیگر شکست غرورآفرین بود.
بازی خوب ملی پوشان ایران، بازی های درخشان کاستاریکا، الجزایر، کلمبیا و قدرت نمایی آلمان، برزیل، آرژانتین، هلند و فرانسه در کنار حذف اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و پرتغال از جمع بزرگان فوتبال جهان در این جام رخ داد.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، جام جهانی دانشگاهی بزرگ برای فوتبال و فوتبالی هاست که آخرین روش های این رشته پرطرفدار ورزشی در آن تدریس می شود که می تواند درس های بزرگ و گرانبهایی بیاموزد.
این رقابت ها همان قدر که نقاط قوت تیم ها را به رخ حریفان می کشد، نقاط ضعف ها را نیز آشکار می کند.
در این شرایط، مسوولان فدراسیون و دست اندرکاران ستادی و میدانی فوتبال ایران هم نباید فرصت را از دست بدهند و با پشتوانه تجربه حضور در جام جهانی 2014، از آن بهره بگیرند.
فوتبال ایران تاکنون چهاربار حضور در جام جهانی را تجربه کرده است، ولی براساس سوابق، مسوولان فدراسیون فوتبال تاکنون کمتر توانسته اند شکست ها را پل موفقیت های آینده کنند، زیرا در فوتبال و بیشتر رشته های ورزشی، نگاه مدیران مقطعی بوده و تنها به فکر مدیریت زمان در دوران مسئولیت خود بوده اند.
تیم ملی ایران در برزیل به گواه اکثر کارشناسان، فوتبال دوستان و البته جامعه و هواداران عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و حضور یک مربی کاردان و با دانش روز جهانی فوتبال به نام کارلوس کی روش در نیمکت رهبری موجب شد باوجود بضاعت و توان نه چندان بالا، حضوری رضایت بخش داشته باشد.
این توانمندی به ویِژه در بازی ماندگار مقابل آرژانتین نمودار شد که جدیت ملی پوشان و بازی فکورانه آنها مایه امیدواری شد تا جایی که جهان فوتبال ایران را تحسین کرد.
هر چند در بازی برابر بوسنی تمرکز ملی پوشان با کاهش شدیدی رو به رو شد و نتوانستیم در مقابل این تیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. اما این شکست درس های خوبی به ما داد و ثابت کرد که باید برای آینده، برنامه راهبردی داشته باشیم و چارچوبی اصولی تر ایجاد کنیم.
شش ماه دیگر جام ملت های آسیا در استرالیا برگزار می شود و در این شرایط، ماندن کی روش لازم می نماید، زیرا با بودن این مربی و تغییراتی که بی شک ایجاد خواهد کرد، فوتبال ایران روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد.
و مهمتر اینکه می توان با کسب موفقیت فوتبالی در سرزمین کانگوروها، آماده حضوری قدرتمند در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه هم شد.0661
فیلم هایی از برزیل 2014:
http://film.irna.ir/NSite/FullStory/News/?Id=10313

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن