تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان مرحله یک هشتم نهایی با صعود تاریخی کاستاریکا و حذف آفریقایی ها/ اروپا 4 - آمریکا 4


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ پایان مرحله یک هشتم نهایی با صعود تاریخی کاستاریکا و حذف آفریقایی ها/ اروپا 4 - آمریکا 4 تهران - ایرنا - مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل با صعود تاریخی تیم ملی کاستاریکا، حذف نمایندگان قاره آفریقا و تساوی در تعداد تیم های راه یافته از قاره های اروپا و آمریکا به مرحله یک چهارم نهایی همراه شد.


به گزارش ایرنا، بیستمین دوره جام جهانی فوتبال 23 خرداد ماه با شرکت 32 دو تیم در هشت گروه آغاز شد و در پایان دیدارهای مرحله گروهی، تیم های برزیل و مکزیک از گروه A، هلند و شیلی از گروه B، کلمبیا و یونان از گروه C، کاستاریکا و اروگوئه از گروه D، فرانسه و سوییس از گروه E، آرژانتین و نیجریه از گروه F، آلمان و آمریکا از گروه G و بلژیک و الجزایر از گروه H به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.
در بین 16 تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی، 8 تیم از قاره آمریکا، 6 تیم از قاره اروپا و 2 تیم از قاره آفریقا حضور داشتند و قاره آسیا نماینده ای در این مرحله نداشت.
با برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، تیم های آلمان، فرانسه، برزیل، کلمبیا، آرژانتین، بلژیک، هلند و کاستاریکا که همگی به عنوان صدرنشین گروه های هشتگانه راهی این مرحله شده بودند با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.
نکته قابل توجه اینکه با حذف تیم های نیجریه و الجزایر از قاره آفریقا، مکزیک، شیلی، آمریکا و اروگوئه از قاره آمریکا و سوییس و یونان از قاره اروپا، 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی شامل 4 تیم از قاره اروپا (آلمان، فرانسه، بلژیک و هلند) و 4 تیم از قاره آمریکا (برزیل، کلمبیا، آرژانتن و کاستاریکا) هستند.
نتایج کامل دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل به قرار زیر است:
برزیل یک - شیلی یک (تیم برزیل در ضربات پنالتی به پیروزی رسید)
کلمبیا 2 - اروگوئه صفر
هلند 2 - مکزیک یک
کاستاریکا یک - یونان یک (تیم کاستاریکا در ضربات پنالتی به برتری رسید)
فرانسه 2 - نیجریه صفر
آلمان 2 - الجزایر یک
آرژانتین یک - سوییس صفر
بلژیک 2 - آمریکا یک
برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل به قرار زیر است:
** جمعه 13 تیرماه
آلمان - فرانسه، ساعت 20 و 30 دقیقه
** شنبه 14 تیر ماه
برزیل - کلمبیا، ساعت 30 دقیقه بامداد
آرژانتین - بلژیک، ساعت 20 و 30 دقیقه
** یکشنبه 15 تیر ماه
هلند - کاستاریکا، ساعت 30 دقیقه بامداد
تیم ملی فوتبال ایران در گروه F (شش) جام جهانی 2014 برزیل با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه بود که در پایان مرحله گروهی با کسب یک امتیاز و قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی گروه F با این رقابت ها وداع کرد.
تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه 26 خرداد در نخستین دیدار خود در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا مقابل تیم ملی نیجریه به تساوی ارزشمند بدون گل دست یافت و روز شنبه 31 خرداد ماه در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزونته به رغم ارایه نمایشی غرورآفرین و درخشان مقابل آرژانتین با گل استثنایی لیونل مسی در دقیقه 1+90 مغلوب حریف نامدار خود شدند.
شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی ایران آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برزیل را نیز روز چهارشنبه 4 تیر ماه در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور مقابل تیم بوسنی و هرزگووین برگزار کردند و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شدند.
ورزشی(5)**7537 ** 1917

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن