تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مايکروسافت رمز عبور در مرورگر IE را يکپارچه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۲:۱۷ق.ظ)
مايکروسافت رمز عبور در مرورگر IE را يکپارچه کرد شرکت مايکروسافت اعلام کرد قابليت‌هاي مديريت و همگام‌سازي رمز عبور در مرورگر اينترنتي خود Internet Explorer را تقويت کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مايکروسافت در اقدامي شبيه به آنچه که در مرورگرهاي Chrome گوگل و فايرفاکس موزيلا ارائه مي‌شود امکان جديدي به IE افزود که کاربران آن مي‌توانند از طريق سيستم Windows Credential Locker قابليت همگام‌سازي رمز عبور بين سيستم‌هاي عامل ويندوز ۷ و ويندوز ۸ در رايانه‌هاي روميزي و دستگاه‌هاي مبتني بر سيستم‌عامل موبايلي ويندوز فون ۸ را در اختيار داشته باشند.
«آمي آدامز» (Amy Adams) مدير برنامه‌هاي Internet Explorer در وبلاگ مخصوص توسعه‌دهندگان مايکروسافت توضيح داد: «وارد کردن رمز عبور در دستگاه‌هاي مبتني بر نمايشگر لمسي نه تنها دشوار است، بلکه کاربران براي هر حساب کاري در دستگاه‌هاي لمسي پسوردهاي ضعيف انتخاب مي‌کنند و اين مسأله آسيب‌پذيري آن‌ها را در دنياي مجازي افزايش مي‌دهد.»
او در ادامه گفت: «در اختيار داشتن سيستم مديريت ايمن و قابل اعتماد بهترين روش براي تشويق مردم به ايجاد يک رمز عبور واحد و قوي محسوب مي‌شود.»
گفته مي‌شود که مرورگر اينترنتي Internet Explorer بيش از ۹۰ درصد زمينه‌هاي مختلف رمز عبور در سايت‌هاي مختلف را شناسايي مي‌کند و به کاربران پيشنهادهاي مختلف مي‌دهد تا در هر يک از آن‌ها رمز عبور خود را ذخيره کنند يا نه.
رمز عبور مي‌تواند به گونه‌اي تنظيم شود که هميشه به حافظه دستگاه سپرده شود و بر اين اساس کاربر نه تنها مي‌تواند با يک بار ورود به سيستم از همه خدمات موجود بهره ببرد، بلکه به راحتي مي‌تواند در صورت نياز پسورد خود را تأييد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن