تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی آرژانتین و سوئیس هم به وقت های اضافه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:





جام جهانی 2014 بازی آرژانتین و سوئیس هم به وقت های اضافه رفت تساوی تیم ملی فوتبال آرژانتین و سوئیس در نیمه دوم باعث شد تا این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود.




به گزارش جام جم ورزشی، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 آرژانتین و سوئیس از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه در ورزشگاه کورینتیاس برگزار شد. در نیمه اول بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و دو تیم موقعیت چندانی را روی دروازه یکدیگر تدارک ندیدند. البته سوئیس در این نیمه بازی بهتری نسبت به آرژانتین ارائه داد و تیم برتر میدان بود. در نهایت دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند. در شروع نیمه دوم بازهم سوئیس توانست بهتر از آرژانتین بازی کند اما حملات این تیم آنقدر خطرناک نبود که دروازه رومرو را با خطر جدی مواجه کند. از دقیقه 60 به بعد آرژانتین جلو کشید و توپ و میدان را در اختیار گرفت. سوئیس با دفاع چند لایه و گرفتن فضا ایجاد خلاقیت را از مهاجمان و هافبک‌های آرژانتین گرفت. در دقیقه72 ارسال لیونل مسی با ضربه سر پالاسیو همراه شد که این توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه عبور کرد. در دقیقه 76 شوت زمینی مسی را بنانیو دروازه‌بان سوئیس به زیبایی دریافت کرد. قضاوت این دیدار بر عهده اریکسون سوئدی بود او به ژاکا و فرناندز از سوئیس کارت زرد نشان داد. در نهایت نیمه دوم هم با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا دو تیم حداقل 30 دقیقه دیگر در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای به مصاف یکدیگر بروند.


سه شنبه 10 تیر 1393 - 22:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن