تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819791972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی گستاخانه آرین روبن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عذرخواهی گستاخانه آرین روبن
مهاجم تیم ملی هلند بابت تمارض و گرفتن یک ضربه پنالتی مقابل مکزیک عذرخواهی کرد اما گفت شخصیت خود را تغییر نخواهد داد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از آسوشیتدپرس، آرین روبن در دیدار مقابل تیم ملی مکزیک در مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های جام جهانی 2014 تظاهر به زمین‌ خوردن در محوطه جریمه تیم حریف کرد و پس از چندین مرتبه تکرار این عمل نمایشی سرانجام توانست پنالتی برای تیم هلند بگیرد.

روبن به دلیل این تمارض از همه فوتبال‌دوستان معذرت‌ خواهی کرد اما توضیح داد شخصیت وی قابل تغییر نیست و ترجیح می‌دهد شیوه بازی خود را حفظ کند تا اینکه به انتقاد دیگران گوش بدهد.

روبن در کنفرانس خبری گفت: من در مصاحبه تلویزیونی به تمارض اعتراف کردم و با مردم کاملا صادق بودم، حالا هم اعتراف می‌کنم این جزئی از شخصیت من است و قصد ندارم آن را تغییر دهم. برخی مواقع شما به دلیل صداقتی که به خرج می‌دهید تنبیه می‌شوید. اینکه بدون هیچ درگیری با مدافع حریف خود را به زمین انداختم کار احمقانه‌ای بود اما داور خطاهای واضحی بر روی من را نادیده گرفته بود و وقتش بود او را هشیار کنم!
 
انتهای پیام/
 
 







تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن