تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری اسپانیا: کیلینی عذرخواهی سوارز را پذیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ خبرگزاری اسپانیا: کیلینی عذرخواهی سوارز را پذیرفت تهران - ایرنا - خبرگزاری اسپانیا گزارش داد: «جورجیو کیلینی» مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا، عذرخواهی «لوییز سوآرز» مهاجم ˈگاز گیرندهˈ اروگوئه ای را پذیرفت و کاهش مجازات وی را خواستار شد.


به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپانیا، «جورجیو کیلینی» که «لوییس سوارز» مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیدار دو تیم، شانه وی را گاز گرفت، با قبول عذرخواهی رسمی سوارز گفت: مشخص است که وی از کرده خود پشیمان است و من نیز از ˈفیفاˈ می خواهم محرومیت او را کاهش دهد.
«لوییس سوآرز» مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال اروگوئه که با گاز گرفتن شانه «جورجیو کیلینی» مدافع تیم ایتالیا به منفی ترین و منفورترین چهره جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل تبدیل شده است، رسما از این بازیکن عذر خواهی کرد و تعهد اخلاقی داد، رفتارهای قبلی خود در گاز گرفتن بازیکنان تیم های حریف را همچون حیوانات، دیگر تکرار نکند!!
این سومین باری است که «لوییس سوآرز» اروگوئه ای دست به چنین رفتار غیر ورزشی و حیوانی می زند که البته هر بار به دلیل این رفتار با محرومیت های مختلف روبه رو شده است.
«لوییس سوآرز» که امروز ˈهیولاˈ و یا ˈدراکولاˈی فوتبال خوانده می شود، بار اول وی در سال 2010 هنگامی که پیراهن تیم آژاکس هلند را بر تن داشت، در دیدار این تیم مقابل آیندهون، «عثمان بقال» مغربی را گاز گرفت و به خاطر این رفتار 7 جلسه محروم شد!
سوآرز با گذشت حدود سه سال از این ماجرا، فصل گذشته مجددا این رفتار غیرورزشی را زمانی که در ترکیب لیورپول انگلیس حضور داشت، تکرار کرد و این بار 10 جلسه محروم شد.
ورزشی (6). ** 547 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن