تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820420375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمدآماده جمع آوری نذورات درماه رمضان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمدآماده جمع آوری نذورات درماه رمضان است یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد این استان برای جمع آوری نذورات و کمک های مردمی در ماه رمضان امسال آمادگی کامل دارد.


سید غلامرضا متقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد همه ساله در ماه رمضان اقدام به برگزاری جشن رمضان و پهن کردن سفره افطاری برای ایتام و نیازمندان این استان و بازدید از خانواده آنان می کند.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین فلسفه های ماه رمضان تزکیه روح و جسم است که با دستگیری از فقرا و نیازمندان کسب می شود.
متقی اظهار کرد: بر این اساس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده است تا نذورات و کمک های مردمی و خیرین را به صورت جیره خشک و سبد کالا یا غذای گرم به خانواده ایتام و نیازمندان استان اهدا کند.
وی عنوان کرد: افرادی که تمایل به پذیرش سرپرستی ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را دارند با پرداخت ماهانه حداقل 200 هزار ریال می توانند کفالت یک یا چند یتیم را برای مدت دلخواه بپذیرند.
متقی ابراز داشت: از تمام افرادی که قصد گام نهادن در این مسیر خیرخواهانه و بشردوستانه را دارند تقاضا می شود به سامانه 3000165151 روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پیامک فرستاده یا با شماره تلفن های 3346683 و 2232565 تماس بگیرند.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده برقراری ارتباط با خیرین کشوری و استانی است تا خواسته های آنان در زمینه سرپرستی ایتام و یا دادن افطاری به آنان را انجام دهد.
متقی گفت: شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری یاسوج آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد برای پهن کردن سفره افطاری در ماه رمضان امسال است.
7535/671

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن