تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان برگزاری اجلاس خبرگان رهبری


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



زمان برگزاری اجلاس خبرگان رهبری
عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری اجلاس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: طبق آئین نامه برای انتخاب رئیس عمل می‌کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اعلام اینکه شانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان 11 و 12 شهریور برگزار می شود، گفت: ما در هر سال دو اجلاس در شهریور و اسفند ماه برگزار می کنیم و اجلاس امسال هم در تاریخ تعیین شده در مکان مجلس سابق تشکیل می شود.

وی در خصوص سخنرانان و رئیس این اجلاس، اظهارداشت: هنوز سخنرانان تعیین نشده‌اند و ریاست جلسه هم برعهده آیت الله هاشمی شاهرودی است.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان درخصوص اینکه آیا در این اجلاس رئیس جدید انتخاب خواهد شد؟ افزود: انشاالله آیت الله مهدوی‌کنی بهبودی و سلامتی خود را پیدا می کنند و به نیازی به انتخابات نخواهد بود. اگر هم نیازی باشد ما طبق آیین نامه عمل خواهیم کرد.

آیت الله خاتمی همچنین با اشاره به گزینه های رئیس مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: گزینه ها فقط در روز اجلاس مشخص خواهد شد. البته همه ما امیدواریم آیت الله مهدوی کنی سلامت خود را پیدا کنند.

وی همچنین افزود: اعضای مجلس خبرگان روز پنجشنبه نیز با آرمان‌های امام راحل در مرقد مطهر امام(ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.  




۱۰/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن