تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر حاضران در ورزشگاه های برزیل سفیدپوست و ثروتمند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 بیشتر حاضران در ورزشگاه های برزیل سفیدپوست و ثروتمند هستند تهران - ایرنا - نتایج یک تحقیق از افرادی که برای تماشای مسابقات جام جهانی 2014 به ورزشگاه های برزیل می روند، نشان می دهد بیشتر آنها سفید پوست و از اقشار ثروتمند هستند.


به گزارش نیویورک تایمز، نتایج این تحقیق به دلیل جمعیت بالای نژاد دو رگه در برزیل به عنوان کشوری که بعد از نیجریه بیشترین جمعیت سیاه پوست دنیا را در خود جای داده است، قابل توجه است.
در سرشماری سال 2010، بیش از نیمی از جمعیت برزیل خود را سیاه پوست و یا دو رگه معرفی کردند.
مرکز نظرسنجی ˈدیتافولاˈ با انتشار نتایج تحقیق خود در روزنامه ˈفولا دی سائوپائولوˈ اعلام کرده است: 67 درصد از افرادی که برای تماشای مسابقه برزیل و اروگوئه به ورزشگاه رفتند سفید پوست بودند در حالیکه 90 درصد از این افراد نیز جزء طبقات بالای اقتصادی برزیل هستند.
دیتافولا نتایج خود را بر پایه مصاحبه با 693 نفر از تماشاگرانی که به ورزشگاه مینیرو در شهر بلو هوریزونته رفته بودند، به دست آورده و درصد خطا را چهار درصد تخمین زده است.
ورزشی**9126

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن