تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباری از جام جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اخباری از جام جهانی


استفان کشی، سرمربی تیم ملی نیجریه، پس از باخت دیشب تیمش برابر فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بیستم، از سمت خود کناره گیری کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جوزف یوبو، مدافع تیم ملی نیجریه، که در بازی دیشب مقابل فرانسه به اشتباه دروازه خودی را گشود، اعلام کرد دیگر در بازی های ملی به میدان نمی رود. یوبو 100 بازی ملی را در کارنامه دارد.
....
جیووانی تراپاتونی، سرمربی سابق تیم های ملی ایتالیا و ایرلند، هدایت تیم ملی ساحل‌عاج را بر عهده گرفت.
....
توماس ورمالن، مدافع تیم ملی بلژیک، به علت مصدومیت زانو، دیدار مقابل آمریکا را از دست داد. وینسنت کمپانی، دیگر مدافع این تیم نیز ممکن است به علت مصدومیت کشاله ران - به این بازی نرسد .
....
سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه بازی با سوئیس گفت : میزان آمادگی لیونل مسی در این جام مانند مارادونا در جام جهانی 1986 است که می تواند قهرمانی را برای آلبی سلسته به ارمغان بیاورد . آرژانتین و سوییس امشب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم میروند.
....
پس از اعتراف آرین روبن هلندی مبنی بر فریب داور و بزرگنمایی در گرفتن پنالتی مقابل مکزیک و بازتاب گستردۀ این موضوع در رسانه های جهان، بلاتر، رئیس فیفا، گفت: قصد دارد با آوردن فناوری جدید به فوتبال، به مربیان دو تیم اجازه دهد در هر نیمه، دو بار تصاویر مشکوک را بازبینی کنند.
....
روی میلر، مدافع تیم ملی کاستاریکا، در تمرین این تیم دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا در دیدار شنبه مقابل هلند در مرحله یک چهارم پایانی غایب خواهد بود.
....
یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی آمریکا، از انتخاب داور الجزایری برای دیدار تیمش مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی انتقاد کرد . این داور فرانسوی زبان است و می‌ تواند با بازیکنان بلژیک به زبان خودشان صحبت کند.
....
اشکودران مستافی، مدافع تیم ملی آلمان، در بازی برابر الجزایر مصدوم شد و ادامه رقابت های جام جهانی را از دست داد .
....
فدراسیون فوتبال کامرون در بیانیه‌ای‌ رسمی اعلام کرد: ادعاهای اخیر دربارۀ تبانی بازیکنان کامرون در جام جهانی 2014 به ویژه دیدار مقابل کرواسی، بررسی می‌شود .
....
بازیکنان تیم ملی یونان پس از حذف از جام جهانی 2014، در نامه ای، از نخست وزیر کشورشان خواستند پاداش هایی را که دولت برای آنها در نظر گرفته است در ساخت یک مرکز مناسب برای تمرین تیم ملی هزینه شود.
....
فیفا ، فدراسیون فوتبال الجزایر را به علت استفادۀ هواداران تیم ملی این کشور از مواد منفجره و دودزا در دیدار مقابل روسیه، ۵۰ هزار فرانک سوئیس جریمه کرد.


سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن