تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801216480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: حضور بازیکنان باتجربه در سایپا ضروری بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
جلالی: حضور بازیکنان باتجربه در سایپا ضروری بود

جلالی: حضور بازیکنان باتجربه در سایپا ضروری بود
سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: باید حساب چالش‌های یک تیم جوان را می کردیم و برای روزهای بحرانی حضور بازیکنان باتجربه در تیم الزامی است. به گزارش نامه نیوز، مجید جلالی در گفتگو با روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپای البرز و شرایط تمرینات این تیم عنوان کرد: اکنون هفته چهارم دوره آماده‌سازی را آغاز کرده‌ایم و از این هفته نیز برگزاری بازی‌های تدارکاتی‌مان را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: برای هفته این دو دیدار تدارکاتی در نظر داشتیم که اولین دیدار را مقابل ذوب آهن برگزار کردیم و پنجشنبه آینده نیز به مصاف نیروی زمینی خواهیم رفت.

سرمربی نارنجی پوشان تصریح کرد: حریفان تدارکاتی را براساس میزان پیشرفت برنامه‌ها و تمرینات انتخاب می کنیم که در مجموع این دیدارها ادامه خواهد داشت، تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی با اشاره به فشار ناشی از تمرینات افزود: باید در بازی‌های تدارکاتی بازیکنان را تقسیم کنیم تا آسیبی به آنها نرسد. به همین دلیل در مصاف با ذوب‌آهن نیز بازیکنان را به دو بخش تقسیم کردیم که در مجموع از کار همه آنها رضایت داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با ابراز رضایت از نقل‌وانتقالات این تیم برای لیگ چهاردهم، اظهار داشت: سیاست باشگاه سایپا گردآوری تیمی جوان در کنار بازیکنان با تجربه است برهمین اساس 28 بازیکن جذب کردیم که 14 بازیکن آنها جزء سهمیه بزرگسال هستند و در میان آنها نیز تنها هفت یا هشت بازیکن بالای 23 سال حضور دارند. 14 بازیکن دیگر لیست ما جزء بازیکنان جوان و امید هستند که امسال به تیم اضافه شده‌اند که در مجموع میانگین سنی تیم ما 23 الی 24 سال است.
جلالی تصریح کرد: باید حساب چالش‌های پیش روی یک تیم جوان را می کردیم و به همین دلیل حضور بازیکنان با تجربه برای روزهای بحرانی ضرورت داشت تا بتوانیم وزن تیم را به لحاظ تجربی و روحی و روانی بالاتر ببریم.

سرمربی نارنجی‌پوشان در خصوص جذب میداودی، سیدصالحی در خط حمله سایپا اظهار داشت: بازیکنان با تجربه تیم در مجموع شرایط خوبی دارند و تا کنون فوق‌العاده با انگیزه کار کرده‌اند. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و با توجه به بودجه‌ای که داشتیم از وضعیت‌مان در نقل‌وانتقالات رضایت داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف سایپا در لیگ چهاردهم آماده سازی زیرساخت مناسبی برای تیم است تا درآینده تیمی بزرگ و خوب بسازیم. هدف اصلی ما آینده تیم سایپاست و در کنار آن به مسائل دیگر هم فکر می‌کنیم.



1393/4/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن