تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز فوريت‌هاي پليسي قم در رتبه نخست کشوري قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷ب.ظ)
فرمانده انتظامي استان قم: مرکز فوريت‌هاي پليسي قم در رتبه نخست کشوري قرار دارد فرمانده انتظامي استان قم در بازديد از يگان فوريت هاي پليسي ۱۱۰ قم در جمع کارکنان، با اشاره به کسب رتبه اول فوريت هاي پليسي ۱۱۰ قم در کشور از عملکرد فرمانده و کارکنان اين يگان قدرداني کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار کاظم مجتبايي با تبريک ماه مبارک رمضان به ضرورت خودسازي در اين ماه پرداخته و از عملکرد فرمانده و کارکنان يگان فوريت هاي پليسي 110 استان قدرشناسي کرد.
فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر دو مولفه سرعت و دقت در رسيدگي به نيازهاي پليسي مردم، اين يگان را درگاه دريافت اخبار براي استانداردسازي و رفع ضعف دانست.
وي با اشاره به تخصصي شدن دو گشت کلانتري و 110، اظهار کرد: مغتنم شمردن زمان يعني کاهش مدت رسيدگي به تماس هاي مردمي و افزايش پتانسيل نيروهاي گشتي از توفيقات جداسازي اين دو گشت در استان قم است.
سردار مجتبايي با تاکيد بر سنجش و ارزيابي عملکرد پليس استان در سرعت بخشي به تماس هاي تلفني مردم، افزود: کيفيت و کميت دو مقوله اي است که وقتي در مسير واقعي خود قرارگيرد بستر جرم را در جامعه از بين مي برد.
وي سپس با مهم دانستن جايگاه اين يگان، ماموريت هاي گشت 110 را با ارزش و حساس خواند و تصريح کرد: نگاه مردم به عملکرد پليس، در گرو عملکرد اين گشت نهفته است.
فرمانده انتظامي استان با تجليل از عملکرد گشت 110 قم رضايت مردمي را حاصل سرعت و دقت در رسيدگي به گزارشات همشهريان دانست و افزود: تلاش مضاعف پليس استان نسبت به انجام ماموريت ها سبب ارتقاء عملکرد در کسب رتبه اول در کشور شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن