تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803311740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران همدانی از روزمرگی دوری کنند/انجام هشت درصد بهسازي بافت فرسوده طی 10 سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان محمدي:
مدیران همدانی از روزمرگی دوری کنند/انجام هشت درصد بهسازي بافت فرسوده طی 10 سال
همدان – خبرگزاري مهر: معاون برنامه ريزي فرماندار همدان با بیان اینکه در تحقق مديريت جهادي بايد در مديريت ها تغيير نگرش اتفاق افتد، گفت: بدترين دشمن براي هر انسان دچار شدن به روزمرگي است و مدیران همدان بايد از عادت يوميه خارج شوند که اين نيز مستلزم تغيير نگرش است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلي محمدي پيش از ظهر سه شنبه در ستاد پشتيباني طرح اردوهاي هجرت سه شهرستان همدان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي"، گفت: این مقوله به نوعي با طرح اردوهاي جهادي و هجرت سه نیز سنخيت دارد. معاون برنامه ريزي فرماندار همدان با بيان اينكه مقام معظم رهبري اشاره زيبايي در رابطه با مديريت جهادي داشتند، افزود: تنها راه خروج كشور از بحران هاي پيش رو مديريت جهادي است و ما امروز به عنوان كساني كه بخشي از اين مديريت به دوش ماست نبايد بي تفاوت از كنار آن عبور كنيم. وي با اشاره به اينكه در برخی مقوله ها هنوز به صورت جهادي وارد نشديم و كشور در حال حاضر دچار مشكلات بسیاری است به موضوعات هسته اي اشاره کرد و گفت: كشورمان كارها را انجام مي دهد اما با كارشكني اعراب و صهيونيسم ها رو به رو مي شود که پاسخگويي به اين خلاء ها با مديريت جهادي ممکن است. معاون برنامه ريزي فرماندار همدان با بيان اينكه مديريت جهادي با ارائه بخشنامه محقق نمي شود، عنوان داشت: بايد ديد كه در انسجام بخشي چقدر توانستيم به اهدافمان برسيم. در برگزاری ارودهای طرح هجرت باید خروجی ها نیز دیده شوند وي در ادامه گفت: در اردوهاي جهادي و طرح هجرت سه نبايد به دنبال اين باشيم كه جوانان را چند صباحي دور هم جمع كنيم بلكه بايد به فكر خروجي كار نيز باشيم. محمدي ابراز داشت: جمع كردن جوانان در يك جا و اعزام آن ها به اردوهاي جهادي و طرح هجرت كار مقدسی است چراكه خانواده ها در رابطه با جوانان و دانش آموزان خود دغدغه دارند و هيچ جايي براي آنان مطمئن تر از بسيج نيست. معاون برنامه ريزي فرماندار همدان اذعان داشت: بهترين كار در حال حاضر آشنايي جوانان و دانش آموزان با عرصه هاي مختلف كار، مسئوليت پذري و فرهنگ جهادي است. وي با تاکید بر اینکه مديريت جهادي پشت ميز نشيني نيست بلكه كار ميداني است، افزود: مديريت جهادي با پشت ميز نشيني هيچ سنخيتي ندارد و هرمي نيز نيست بلكه مانند دايره اي است كه همگي به دور مركز دايره كارها را انجام مي دهند. معاون برنامه ريزي فرماندار همدان بيان داشت: شناسايي و بازسازي بخش هاي فرسوده از جمله كارهايي است كه مي توان در طرح اردوهاي جهادي و هجرت سه انجام داد چراكه در شهرستان همدان 700 هكتار بافت فرسوده وجود دارد كه با كمترين لرزش دچار آسيب مي شود. وي اضافه كرد: در مدت 10 سال در همدان تنها هشت درصد بهسازي بافت فرسوده داشته ايم و در اين وادي اردوهاي طرح هجرت سه به راحتي مي توانند وارد شده و با شهرداري همكاري كنند. محمدي عنوان داشت: اردوهاي هجرت سه مي توانند در بحث محصولات فرهنگي وارد شوند و همچنين كلاس هاي آموزشي و تفكيك زباله از مقصد و مديريت پسماند و حتي آموزش فرهنگ آپارتمان نشيني را داشته باشند. محمدي اذعان داشت: در بحث محروميت زدايي در بخش هاي روستايي و غني سازي اوقات فراغت طرح هاي اردوهاي جهادي و هجرت سه مي توانند وارد شوند و جوانان را با فرهنگ كار و تلاش و فعاليت هاي گروهي آشنا كنند. معاون برنامه ريزي فرماندار همدان اظهار داشت: هدف در مديريت جهادي درست هزینه کردن است تا رقم هاي در نظر گرفته شده را درست مصرف كنيم و دستگاه هاي اجرايي بايد اين كار را انجام دهند و به عنوان مصوبه نيز باید در بحث اهداف يك نشست تخصصي با ادرات گذاشته و به فراخور نوع كار، تخصص و ظرفيت ادارات و دستگاه ها سناريو نوشته شود. وي در پايان گفت: همچنين سهميه دهياري ها باید اعلام و صدا و سيما نيز نقش بي بديل خود را در اين راستا ايفا كند.


۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن