تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819506062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان صفر - الجزایر صفر؛ بازی زیبا ولی بی گل در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا:

آلمان صفر - الجزایر صفر؛ بازی زیبا ولی بی گل در نیمه نخست

یک هشتم نهایی جام جهانی2014؛ آلمان صفر - الجزایر صفر؛ بازی زیبا ولی بی گل در نیمه نخست

1393-04-10, 01:12
نیمه نخست تیم های آلمان و الجزایر در حالیکه با موقعیت های فراوان و جدی برای دو تیم همراه بود ولی بدون گل به پایان رسید.
نیمه نخست تیم های آلمان و الجزایر در حالیکه با موقعیت های فراوان و جدی برای دو تیم همراه بود ولی بدون گل به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری ایلنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 که در برزیل در حال برگزاری است، تیم‌های ملی آلمان و الجزایر از 30 دقیقه بامداد با قضاوت ساندرو ریکی در ورزشگاه بیراریو شهر پورتو آلگره به مصاف هم رفته اند که در 45 دقیقه نخست با اینکه هر دو تیم دارای چندین موقعیت خوب گلزنی بودند ولی قفل دروازه ها بسته ماند تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند. بازی خوب الجزایر مقابل مدعی جدی عنوان قهرمانی و ضد حملات خطرناک این تیم در نیمه نخست بارها می رفت که دروازه نویر را باز شده ببینیم که البته عملکرد خود سنگربان ژرمن ها و کمی چاشنی شانس باعث شد دروازه این تیم بسته بماند. ترکیب آلمان: نویر، شکران مصطفی، مرتساکر، بواتنگ، هوودس، شواین اشتایگر، لام، اوزیل، کروس، گوتزه، مولر ترکیب الجزایر: رییس، غلام، بلکالم، حلیش، ماندی، لاسن، سودانی، تایدر، مصطفی، فغولی، سلیمانی در دقیقه 8 اسلام سلیمانی در مصاف تک به تک با نویر ناکام ماند و سنگربان ژرمن ها توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 14 فقولی که به زیبایی از سد مدافعان ژرمن ها گریخته بود از زاویه بسته قصد باز کردن دروازه نویر را داشت که توپ این بازیکن با فاصله به بیرون رفت.  در دقیقه 15 شواین اشتایگر با شوتی از راه دور رییس دوازه بان الجزایر را مجبور به واکنش کرد تا خطری جدی را دفع کند.

در دقیقه 16 الجزایر به گل رسید ولی گل حلیش را داور به درستی آفساید اعلام کرد تا خوشحالی سبزهای آفریقایی فقط چند ثانیه طول بکشد. در دقیقه 18 بار دیگر الجزایر بود که حمله خطرناکی را بر روی دروازه ژرمن ها ایجاد کردند ولی فوزی غلام نتوانست دروازه نویر را باز کند. در دقیقه 23 موقعیت خوبی نصیب ژرمن ها شد که رییس سنگربان سبزها دروازه تیمش را نجات داد و توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 38 ضربه سنگین بازیکن الجزایر از پشت محوطه جریمه میرفت که نویر را دچار چالشی جدی کند ولی ضربه این بازیکن با برخورد به بواتنگ به کرنر رفت. در دقیقه 40 ژرمن ها جبران کردند و گوتزه درحالیکه با دروازه بان الجزایر تک به تک شده بود نتوانست دروازه این تیم را باز کند و سنگربان الجزایر دروازه تیمش را به زیبایی نجات داد. داور این دیدار پس از پایان یک دقیقه وقت اضافه پایان بازی را در نیمه نخست اعلام کرد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.  


1393-04-10, 01:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن