تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818859762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح آتیه فرشتگان در کمیته امدادالبرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای طرح آتیه فرشتگان در کمیته امدادالبرز خبرگزاری پانا:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:میزان پس انداز طرح آتیه فرشتگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از مرز 11 میلیارد ریال گذشت .
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 23:32



به گزارش خبرگزاری پانا، علی سالاركیا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، در این خصوص اظهار داشت : نگرانی در مورد آینده فرزندان معنوی تحت حمایت به خصوص ایتام از دغدغه های این نهاد مقدس می باشد و رسیدگی به این موضوع مهم در تمامی سر فصلها مثل تحصیلات ، جهیزیه ، اشتغال ، مسکن و ... ما را بر این داشت تا ضمن هماهنگی با حامیان معزز بخشی از سرانه دریافتی اکرام ایتام که از سوی این عزیزان واریز می شود را به عنوان سپرده بلند مدت در حسابی تحت عنوان آتیه فرشتگان به نام ایتام پس انداز نمائیم .

وی ، هدفمند کردن بخش مدیریت بر وجوه ایتام ، اختصاص سود به صورت روز شمار به حسابهای افتتاح شده ، دریافت تسهیلات بانکی در سر فصلهای تحصیلی ، رفاهی ، ازدواج ، درمان ، اشتغال و مسکن با شرایط آسان و با معرفی نامه کمیته امداد به بانک و افتتاح حساب پس انداز بلند مدت در یکی از بانکهای دولتی به نام ایتام را از اهداف این طرح عنوان کرد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز تصریح کرد : طی جلسات مشترک برگزار شده بین مدیران بانک و کمیته امداد مقررشده بود ، نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات به ایتام اقدامات لازم صورت بپذیرد .

سالارکیا افزود : امیدواریم همانگونه که شاهد رشد وشکوفایی طرح اکرام ایتام در سطح استان هستیم در آینده در طرح محسنین نیز توفیق داشته باشیم .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن