تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش مصرف مواد مخدر نيازمند آگاه سازي جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴ب.ظ)
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم: کاهش مصرف مواد مخدر نيازمند آگاه سازي جامعه است معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم گفت: براي کاهش مصرف مواد مخدر بايد اطلاع‌رساني‌ و آگاه‌سازي لازم در جامعه صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام محمود طالبي در نشست خبري که با حضور قائم مقام رئيس کل دادگستري استان، معاونان و اصحاب رسانه برگزار شد با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: يکي از معضلات کلان کشور و قم بحث مواد مخدر و قرص‌هاي روان‌گردان است.
وي افزود: اين مواد بستر بسياري از جرايم در کشور را به همراه داشته و زمينه جرم و جنايت را فراهم مي‌کند.
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم با اشاره به افزايش 3 درصدي مصرف شيشه در قم و کشور گفت: اين افزايش نگران کننده است و بايد هر چه زودتر فکري به حال اين موضوع کرد.
طالبي آگاه‌سازي مردم را در کاهش مصرف مواد مخدر مهم خواند و تصريح کرد: مدتي است که شيشه در ميان جوانان رواج پيدا کرده است، اين ماده در کنار ديگر مواد مخدر قابل جمع و مصرف است که بستر جرم و جنايت را فراهم مي‌کند.
وي به اثرات مخرب شيشه اشاره و بيان کرد: توهم و سوء ظن از آثار جبران ناپذيري است که اين ماده به همراه دارد.
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم يادآور شد: اگر مردم از مضرات مواد مخدر مطلع شوند گرايش کمتري به اين مواد پيدا مي‌کنند.
طالبي به کاهش مصرف کراک اشاره کرد و يادآور شد: زماني مصرف کراک بسيار بالا بود، اما با تبليغات گسترده رسانه اين موضوع کاهش چشمگيري پيدا کرده و مصرف اين ماده بسيار کم شد.
وي گفت: اميدواريم با تلاش‌هاي دوباره رسانه و سازمان‌ها مصرف شيشه نيز به صفر برسد.
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم با اشاره به اينکه نيمي از محکومان، مصرف کننده مواد مخدر هستند بيان کرد: دستگاه قضايي در اجراي قانون قاطعانه عمل مي‌کند و البته رسانه‌ها نيز در اين حيطه بايد وارد ميدان شوند.
طالبي افزود: با انرژي و نيرو به دنبال پاک‌سازي مناطق شهر از مواد مخدر هستيم. در هر مکاني که مواد مخدر را مشاهده کنيم به صورت جدي برخورد خواهيم کرد.
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم تاکيد کرد: در خصوص اراذل و اوباش، حمل چاقو و ... نيز قاطعانه عمل مي‌کنيم.
طالبي به فعاليت‌هاي رسانه اشاره و تصريح کرد: از رسانه‌ها مي‌خواهيم وارد ميدان شده و مردم را آگاه کنند البته بحث آگاه‌سازي در مدارس نيز در دستور کار است.
وي ضمن اشاره به وظيفه قضايي دادگستري افزود: وظيفه ما اعمال قانون است، آگاه‌سازي و هدايت مردم بر عهده رسانه‌ها و مطبوعات مي‌باشد.
وي تصريح کرد: مجازات و قاطعيت به تنهايي نتيجه نمي‌دهد آگاه‌سازي و اطلاع‌رساني نيز بايد وجود داشته باشد.
معاون دادستان عمومي و انقلاب استان قم ادامه داد: همه دستگاه‌ها بايد با جديت وارد شوند تا مصرف مواد را در کشور و استان کاهش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن