تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جنگ گروه Anonymous عليه حاميان تروريست هاي تکفيري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۲۲:۳۵ب.ظ)
اعلام جنگ گروه Anonymous عليه حاميان تروريست هاي تکفيري گروه هکرهاي موسوم به Anonymous اعلام کرده است که مجموعه اي از حملات سايبري گسترده را عليه کشورهاي حامي تروريست هاي تکفيري موسوم به داعش يا ISIS - تندروترين شاخه شبکه القاعده – که اقدام به حمايت مالي و نظامي از اين گروه مي کنند، صورت خواهند داد.
به گزارش خبرگزاري موج، يکي از اعضاي گروه Anonymous تأييد کرده است که اين گروه قرار است حملات خود را عليه کشورهاي حامي تروريست هاي تکفيري با نام عمليات NO2ISI احتمالا از هفته آينده آغاز کنند.
اين گروه اعلام کرده است که سه کشور هدف اصلي اين عمليات خواهند بود که عبارتند از: ترکيه، عريستان سعودي و قطر:
اين منبع به فوربس گفته است: قصد ما از اين عمليات اين است که پيامي روشن و شفاف به کشورهاي ترکيه، عربستان و قطر و ساير کشورهايي که بخاطر منافع خود از تروريست هاي تکفيري ISIS حمايت مي کنند، بفرستيم.
هرچند اخيرا عربستان سعودي ادعاي نخست وزير عراق، نوري المالکي، را مبني بر حمايت نظامي و مالي اين کشور از تروريست هاي تکفيري رد کرده است، اما گروه Anonymous بنا به دلايلي از جمله رفتارها و کنش هاي سابق عربستان و همچنين به اين خاطر که عربستان زادگاه اسامه بن لادن است، عربستان را هدف حملات سايبري خود قرار خواهند داد.
گفته شده است که گروه هکتيويست هاي Anonymous قرار است وب سايت هاي دولتي اين سه کشور را با انجام حمله هاي DDoS از کار بيندازند.
عضو گروه Anonymous به فوربس گفته است: طي چند روز آينده شروع به محو کردن وب سايت هاي دولتي اين کشورها مي کنيم تا پيام ما را روشن و شفاف دريافت کنند.
اين گروه در اين خصوص که چرا حملات آنها متوجه حاميان تروريست هاي تکفيري شده است و نه خود ايشان عنوان کرده اند: ما به اين دليل که اين تروريست ها عمدتا بر روي زمين [و نه فضاي سايبري] در جال جنگ هستند، توان حمله به آنها را نداريم، اما؛ مي توانيم به دنبال کساني برويم که آنها را تغذيه مي کنند.
اين امر از آن روي است که ISIS نسبت به ساير گروه هاي تروريستي در راستاي به کار گيري قدرت سايبري و بهره برداري از فضاي وب و اينترنت عقب افتاده تر هستند. اين در حالي ست که هکرهاي حامي ISIS حساب توييتري @theanonmessage را هک کرده و اقدام به انتشار تصاوير نا خوشايند بر روي Timeline اين حساب کرده اند
اما در حالي که گروه Anonymous بر اين باور است که ISIS در خصوص استفاده از فضاي سايبري عقب افتاده است، چنانچه در آينده نزديک اين گروه تروريستي در فضاي سايبري فعال شود، بيش از هميشه خطرات آن جامعه جهاني را تهديد خواهد کرد.
تا پيش از اين فعاليت هاي اين گروه تکفيري در شبکه هاي اجتماعي و فضاي وب براي ارسال پيام ها و ايجاد رعب و وحشت و عضو گيري منجر به آن شده است که دولت عراق اقدام به فيلتر کردن بيست وب سايت و شبکه اجتماعي در اين کشور شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن