تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي اجراي پايلوت طرح ادغام شماره هاي امدادي در استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۳ (۱۹:۱۵ب.ظ)
استاندار قم خواستار شد: بررسي اجراي پايلوت طرح ادغام شماره هاي امدادي در استان قم استاندار قم جلسه ستاد بحران استان قم خواستار بررسي اجراي پايلوت طرح ادغام شماره هاي امدادي در استان قم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي‌منش در جلسه ستاد بحران استان قم كه با حضور مسئولان اورژانس كشور و در تالار امام رضا (ع) استانداري برگزار شد، با اشاره به تجربه ي موفق برخي كشورها در زمينه ي ادغام شماره هاي امدادي، از اجراي پايلوت اين طرح در استان قم استقبال كرد.
استاندار قم با اشاره انتخاب استان قم براي اجراي پايلوت اين طرح، هماهنگي و تعامل بسيار خوب دستگاه هاي استان با يكديگر را مورد توجه قرار داد و گفت: استان قم در حوادث و برنامه هاي بزرگ توانسته است با محوريت ستاد مديريت بحران، مسائل را به خوبي مديريت كند.
حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش با بيان اينكه استان قم شاهراه مواصلاتي 17 استان كشور است، توجه به مسائل زيرساختي استان در بحث مديريت بحران را مورد تاكيد قرار داد و ابراز اميدواري كرد تا با ارتقاء زيرساخت ها شاهد بهبود عملكرد دستگاه هاي دست اندركار مديريت بحران استان باشيم.
وي اجراي موفق طرح ادغام شماره هاي امدادي را لازمه ي انجام مطالعات كامل دانست و افزود: مي بايستي همه ي جوانب اين طرح قبل از اجراي آن انديشيده شود.
مقام عالي استان همچنين نقش رسانه ها و نهادهاي فرهنگي خصوصا صدا و سيما در راستاي آگاهي دادن به مردم را در اجراي كامل اين طرح بسيار ضروري دانست و همكاري بيشتر اين بخش ها در اجراي اين مهم را خواستار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن