تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805061059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: واگذاری زمین به ایرانخودرو در قزوین اقدام نادرستی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: واگذاری زمین به ایرانخودرو در قزوین اقدام نادرستی بود قزوین-ایرنا- استاندار قزوین با اشاره به عدم تعهد ایرانخودرو در ایجاد و فعال کردن واحدهای تولیدی در اراضی واگذار شده به این شرکت در استان، گفت: واگذاری زمین به ایرانخودرو در سالهای گذشته اقدام نادرستی بوده است.


به گزارش ایرنا،ˈمرتضی روزبهˈ بعدازظهر دوشنبه در ستاد سرمایه گذاری استان قزوین با اشاره فروش زمین های استان از جانب ایرانخودرو که در آن قرار بود به کار تولیدی پرداخته شود، افزود: فلسفه اختصاص زمین و ورود ایرانخودرو به استان، ایجاد یک مجموعه صنعتی مرتبط با خودروسازی بود و این شرکت براساس ضوابط اولیه حق فروش این زمین ها را نداشته است.
وی اظهارکرد: اگر قرار بود این زمین ها به فروش برسد، برای این کار نیازی به ایرانخودرو نداشتیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه نباید از آمادگی یک سرمایه گذار برای فعالیت در استان ذوق زده شویم و پس از آن شتابزده عمل کنیم، خاطرنشان کرد: باید با برنامه و براساس نقشه توسعه استان در حوزه سرمایه گذاری گام برداشت.
روزبه در ادامه از طولانی شدن روند واگذاری اراضی منطقه نمونه گردشگری آبگرم به سرمایه گذار و اینکه قدمی از سوی متقاضی سرمایه گذاری در این منطقه برداشته نشده است، انتقاد کرد و گفت: مدیریت مناسبی در این قضیه صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد، مشکل مربوط به سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری آبگرم با گذشت سالها همچنان حل نخواهد شد، خواستار تعیین تکلیف فوری برای حل مشکلات مربوط به سرمایه گذاری در این منطقه و روشن شدن وضعیت اراضی واگذاری شد.
مقام عالی اجرایی استان قزوین همچنین با اشاره به چند پیشنهاد برای ساخت هتل های 5 ستاره در قزوین از سوی سرمایه گذاران، گفت: از سویی با این پیشنهادات برای احداث هتل های مجلل روبرو هستیم و از طرف دیگر هتلداران و صاحب مجموعه های اقامتی در استان از نبود مسافر و کسادی ناراضی هستند.
روزبه در ادامه خواستار تهیه وضعیتی از مجموعه های اقامتی استان و نیازهای قزوین در این بخش شد و افزود: پس از ارزیابی دقیق از نیاز قزوین به مجموعه های اقامتی و هتل از سوی معاونت برنامه ریزی استانداری، ادارات کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و راه و شهرسازی در خصوص ارایه مجوزهای لازم به سرمایه گذاران تصمیم گیری خواهد شد.
این مسوول با اشاره به گزارش مدیران مبنی بر اینکه میزان نیاز سرمایه گذاران در هنگام ارایه طرح های توجیهی و هنگام راه اندازی واحدهای تولیدی به خدماتی چون آب، برق، گاز متفاوت است، گفت: در این خصوص باید کارشناسان نسبت به میزان مورد نیاز سرمایه گذاران به این خدمات تصمیم بگیرند.
استاندار قزوین خواستار تقویت هسته های کارشناسی و تصمیم گیر در دستگاه های اجرایی شد و افزود: در خصوص درخواست سرمایه گذاران، نظرکارشناسان دستگاهها باید برای تعیین میزان مورد نیاز آنها به خدماتی چون آب، برق و گاز ملاک قرار داده شود.
روزبه در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر حمایت از جذب سرمایه گذاری، گفت: نباید کاری کرد که سرمایه گذار از حضور در استان قزوین احساس پشیمانی کند.
وی خاطرنشان کرد: راه خروج از بن بست اقتصادی و غلبه بر مشکلات این بخش، حمایت از سرمایه گذاران است که این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت نیز قرار دارد.
استاندار قزوین، حفظ اشتغال موجود را یک اولویت دانست و با تاکید بر تلاش مدیران برای حل مشکلات مربوط به بخش تولید و صنعت افزود: هنر ما پیش از ایجاد فرصت های شغلی جدید باید حفظ شغل های موجود باشد.
روزبه با اشاره به وجود سه دسته واحدهای تولیدی در استان، گفت: بخشی از واحدها بدون داشتن مشکل به کار خود مشغول هستند، برخی برای توسعه واحدها نیازمند کمک هستند و بخشی نیز دارای مشکل هستند که ما وظیفه داریم به همه آنها توجه کافی را داشته باشیم.
این مسوول، بازدید از واحدهای تولیدی را از برنامه های خود و مدیران خواند و افزود: این کار در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از سرمایه گذاران بخش تولید، رسیدگی به درخواست ها و حل مشکلات مربوط به این بخش انجام می شود.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه عده کمی به بهانه کار تولیدی بدنبال بورس بازی و دلالی هستند که این مساله موضوع جدیدی نیست و از قبل نیز بوده است، گفت: این مسایل نباید موجب شود تا نسبت به افراد با انگیزه، مبتکر و دارای سرمایه و صاحب ایده که علاقه مند به ایجاد تولید و سرمایه گذاری هستند، بی تفاوت باشیم.
وی با بیان اینکه بدون توجه به نقشه توسعه استان نمی توان در بخش سرمایه گذاری موفق عمل کرد، گفت: باید انتخاب کنیم که در این بخش بدون برنامه و کورکورانه قدم برداریم یا اینکه آگاهانه و سنجیده پیش برویم.
روزبه در پایان خواستار توجه جدی مدیران به سند آمایش قزوین به عنوان نقشه راه سرمایه گذاری قزوین شد و گفت: هرگونه تصمیم برای توسعه قزوین و سرمایه گذاری در مناطق مختلف باید با این سند تطابق داشته باشد.
7392/ 614

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن