تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803216739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارگرد: والیبال ایران نسل به نسل بهتر می‌شود/ شانس حضور در فینال لیگ جهانی را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازارگرد: والیبال ایران نسل به نسل بهتر می‌شود/ شانس حضور در فینال لیگ جهانی را داریم

بازارگرد: والیبال ایران نسل به نسل بهتر می‌شود/ شانس حضور در فینال لیگ جهانی را داریم
پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است با توجه به جوانگرایی تیم‌های قدرتمند حاضر در لیگ جهانی، ایران شانس زیادی برای حضور در بازی پایانی این مسابقات دارد. مهدی بازارگرد در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز در خصوص صعود تیم ملی والیبال به مرحله ی بعدی لیگ جهانی و بازی ایران و لهستان اظهار داشت: بازیکنان تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و بنده قبلا هم گفته بودم که اگر مقابل لهستان سرویس های خوبی بزنیم قطعا پیروز خواهیم شد. لهستان بسیار قدرتمند است و در سال 2012 قهرمان لیگ جهانی شده، ولی با این حال بازیکنان ما عالی بازی کردند و دیدید که تیم ملی وابسته به یک بازیکن نیست و همه ی نفرات نقش تاثیر گذاری در تیم دارند. حتی زمانی که پای محمودی پیچ خورد هم غفور به خوبی توانست جای خالی او را پر کند و عملکرد قابل قبولی هم از خود ارائه بدهد.وی ادامه داد: با این نتایجی که مقابل لهستان کسب کردیم، دو بازی بعدی تشریفاتی شده است و حتی من در جایی شنیدم که در دو بازی آینده با ترکیب دوم بازی خواهیم کرد که البته بنده مطمئن هستم تیم ملی ایران در دو بازی باقی مانده هم با ترکیب اصلی و تمام قوا بازی خواهد کرد زیرا کواچ به دنبال صدر نشینی در این گروه است تا تیم ایران با اقتدار راهی مرحله ی بعد مسابقات شود.
 
پیشکسوت والیبال در ادامه در مورد عملکرد کوچ و انتقاداتی که در بازی های ابتدای لیگ جهانی صورت می گرفت اظهار داشت: کواچ در بازی های ابتدایی ما در لیگ جهانی و به خصوص در مقابل ایتالیا، به ارنج اصلی دست پیدا نکرده بود اما در ادامه از بازی برزیل به بعد بود که کواچ ترکیب دلخواه خود را پیدا کرد و در حال حاضر هماهنگی خوبی هم بین او و بازیکنان ایجاد شده است. حضور کواچ در ایران هم به سود او خواهد بود و هم به سود والیبال ایران. با توجه به اینکه کواچ سابقه ی مربی گری در عرصه ی ملی را ندارد در شرایط کنونی در کشور ما فرصت خوبی دارد تا توانمندی های خود را در رده ی ملی هم نشان دهد و از این موضوع در نهایت کواچ و تیم ملی ایران سود خواهند برد.
 
بازارگرد با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران حتی شانس حضور در فینال لیگ جهانی را دارد افزود: این بهترین فرصت برای بازیکنان ایران است که نتیجه ی خوبی در لیگ جهانی بگیرند و به عقیده ی من بازیکنان ما باید نهایت استفاده را از این موقعیت ببرند. ایتالیا بسیار منسجم و هماهنگ بازی می کند ولی با توجه به جوانگرایی اکثر تیم های قدرتمند حاضر در لیگ جهانی، تیم ملی ما شانس حضور در بازی پایانی را هم دارد اما قهرمانی کمی دشوار به نظر می رسد زیرا ایتالیا قویترین تیم دنیاست.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایش قدرتمندانه ی ایران در عرصه ی والیبال ادامه خواهد داشت یا به همین نسل حاضر در تیم ملی ختم خواهد شد گفت: والیبال ما در گذشته هم قدرتمند بوده است و مطمئن باشید نسل به نسل بهتر خواهد شد. خیلی ها برای این والیبال زحمت کشیده اند تا والیبال ملی ما امروز چنین جایگاهی داشته باشد و دیگر فرقی نمی کند که ولاسکو سرمربی تیم باشد یا کواچ، در هر صورت ایران همچون کشتی به راه خود ادامه خواهد داد و فرقی نمی کند که سکان دار این کشتی چه کسی باشد. والیبال ایران در رده های پایه هم برنامه ریزی خوبی دارد و بعد از این نسل موجود در تیم ملی، نسلی دیگر ظهور خواهد کرد. آقای داور زنی اردوهای مناسبی را برای تیم تدارک می بیند و تیم ملی ایران با بزرگترین تیم ها بازی تدارکاتی برگزار می کند، که نتیجه ی این کارها به موفقیت والیبال ختم شده است.
 
پشت خط زن سابق تیم ملی در پایان با اشاره به وضعیت والیبال بانوان گفت: در تیم های ملی بانوان هم اگر برنامه ریزی وجود داشته باشد، پیشرفت خواهیم کرد. باید با تیم های بزرگ بازی دوستانه برگزار کرد تا سطح بازیکنان ایران در رده ی بانوان هم بالا برود.




1393/4/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن